reklama

For those who revel in the thrill of gambling, the article provides an enticing overview of 1Win, an online casino that seems to cater to every whim of the enthusiast. From the vast selection of games, including slots, poker, and roulette, to the adrenaline-pumping sports and esports betting options, it's a gambler's paradise. The convenience of swift deposits and withdrawals adds to the allure, ensuring that the action never stops. The welcome bonus, a whopping 500% on the first deposit, is a cherry on top, significantly enhancing the betting power right from the start. 1win Casino stands out not just for its game variety but for its commitment to security, backed by a Curacao license. This combination of entertainment, convenience, and trustworthiness makes it a standout choice for seasoned players looking for a new arena to test their luck and strategy.

J'ai récemment lu un article sur Cheri Casino et, en tant que novice dans le monde du jeu en ligne, j'ai trouvé cela très instructif. Le processus d'inscription semble simple et sécurisé, nécessitant des informations vérifiables, ce qui me rassure quant à la protection de mes données personnelles. Ce qui m'attire particulièrement, c'est la variété des jeux proposés. Savoir que je peux choisir parmi plus de 800 jeux, y compris des machines à sous et des jeux de table, rend ce casino particulièrement tentant. cheri-casino.fr mentionne aussi la compatibilité mobile, ce qui est un grand plus pour moi car j'utilise souvent mon smartphone pour me divertir. Les promotions hebdomadaires et le bonus de bienvenue sont attrayants, bien que je doive admettre que je suis un peu intimidé par les exigences de pari. Cependant, l'article a éveillé mon intérêt et m'a donné envie d'explorer davantage le monde des casinos en ligne.

Having no prior experience with online betting, I was intrigued by the review of 4rabet. The platform's emphasis on being user-friendly and offering a variety of betting options makes it seem like a welcoming place for beginners like myself. The fact that it caters specifically to the Indian audience, with a focus on cricket, adds a local flavor that I appreciate. The review also touches on the app's extensive sports selection and casino games, which suggests that there's plenty to explore beyond just betting on sports. What's more, the mention of bonuses and promotions gives the impression that 4rabet values its users and looks to enhance their experience wherever possible. It's reassuring to read about the platform's dedicated customer support, highlighting their commitment to user satisfaction. For anyone curious about online betting but unsure where to start, the article on 4Rabet India seems like a helpful resource.

Výstava obrazov B. Hostiňáka v Kopplovom kaštieli

Trnavský samosprávny kraj a Galéria Jána Koniarka v Trnave pozývajú výstavu Bohdan Hostiňák.
Galéria Jána Koniarka v Trnave uvádza v rámci mapovania súčasnej maľby na Slovensku individuálnu výstavu Bohdana Hostiňáka, výraznú postavu strednej generácie nielen na slovenskej, ale na stredoeurópskej scéne. Autor, narodený 1968 vo Svidníku, absolvoval Vysokú školu výtvarných umení v Bratislave (1991-97), kde žije a tvorí dodnes.
Výstava potrvá do 21. novembra, jej kurátorom je Vladimír Beskid.

Bohdan Hostiňák: Búrka, 2010, olej na plátne, 100x130cm

Výstava predstavuje tvorbu autora za posledné desaťročie (1999-2010), v ktorom programovo sleduje neoklasicistickú maliarsku líniu. Hostiňák, zasiahnutý domácou krajinou, ikonopisnou maľbou a európskou tradíciou závesného obrazu, vytvára harmonický a stoický svet vlastných figurálnych obrazov. Nejde však o obrazy iluzívnej a realistickej maľby – ide o symbolický obrazový jazyk, kde umelec uplatňuje vlastný slovník ikonických znakov a symbolov. Prvotne boli časté motívy krvi, zápasu a boja protikladov, nasledovali všetko objímajúce ohne, blesky a sopky.

V poslednom období maliar paralelne rozvíja niekoľko maliarskych cyklov, ktoré prinášajú ideálne krajiny, čo odkazujú k hľadaniu strateného raja, k atmosfére vergiliovských pastierskych krajín Arkádie, či pohanských posvätných hájov. Autor vytvára rad plátien s motívom rozľahlých krajín a lesných scenérií. Ide obyčajne o idylické krajiny s nízkym horizontom, zachytené v noci, v negatíve, či v zadumanej atmosfére súmraku (Arkádia, 1999; Melanchólia, 2002; V lese 2005). Druhým okruhom malieb sú scény kúpania – v amfiteátri prírody sa zjavujú ženské akty, ktoré súznejú s pokojným nastavením krajiny a tichým tokom vodných hladín (Vo vode, 2000; Kúpanie, 2002). V najnovšej sérií prác Hostiňák prináša tematiku čítajúcich figúr uprostred neporušenej prírody. Ostrá farebnosť a pevná modelácia tvarov formuje monumentálne harmonické krajiny, kde sedia ženské či mužské figúry s gréckym profilom pod mýtickým stromom uprostred otvorených kníh (Obrátila som sa chrbtom k svetu, 2004-2005; Láska k múdrosti, 2009-10). Autor stvárňuje tak introvertný svet myšlienok, kde figúra pri ohni je zahĺbená do štúdia odkazuje zároveň k počiatkom filozofie. Oheň potom podľa autora predstavuje „symbolický obraz jasu ľudského vedomia“ (Štúdium filozofie, 2004).
Hostiňákové poussinovské obrazové záhrady, plné melanchólie a vznešenosti, predstavujú tak potrebnú protiváhu zrýchlenia a povrchnosti mediálneho sveta.
Galéria Jána Koniarka v Trnave uvádza novú samostatnú výstavu Bohdana Hostiňáka po troch rokoch (posledná v roku 2007 – Arkádia maľby; spolu s Janom Knapom, Galéria Medium, Bratislava).

Ulož ako PDF
Napísal 25. októbra 2010 22:24. Článok je zaradený do rubriky: Galéria Jána Koniarka, Kultúra. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.