Rozvoj cestovného ruchu dostane v Trnave významný impulz. Vzniká organizácia destinačného manažmentu
Mesto Trnava v súvislosti so zasadnutím Vlády SR a schválením novely zákona o podpore cestovného ruchu nadviazalo spoluprácu s konzorciom poradenských spoločností. Cieľom kooperácie je zabezpečenie profesionálneho postupu pri založení organizácie destinačného manažmentu (DMO), organizácie zameranej na podporu rozvoja a následného predaja produktov cestovného ruchu.
„Moderná marketingová centrála mesta Trnava realizovaná podľa zásad riadenia cestovného ruchu v krajinách ako je Rakúsko či Švajčiarsko, je príležitosťou pre zvýšenie príjmov mesta Trnava a podnikateľov z odvetvia cestovného ruchu. Preto sme sa rozhodli realizovať projekt založenia organizácie destinačného manažmentu. Potenciál Trnavy ako mesta turizmu je zrejmý, ale zároveň si uvedomujeme, že len potenciál nestačí. Je potrebné vytvárať produkty a realizovať moderné myšlienky, ktorý cestovný ruch v Trnave podstatne oživia,“ vyjadril sa viceprimátor mesta Trnava Bystrík Stanko.
Trnava má potenciál. Pre zvýšenie počtu turistov však potrebuje najmä nové produkty a moderné marketingové metódy
Proces založenia DMO v Trnave sa rozbehol v júni tohto roka a je riadený prostredníctvom workshopov. Najbližší z nich sa uskutoční vo vinárstve TERRA PARNA v Suchej nad Parnou v piatok 19. augusta o 16. hodine.
Do tejto chvíle je do projektu zapojených viac ako 10 kľúčových hráčov v odvetví cestovného ruchu. Predmetom worskhopu bude tvorba konkrétnych marketingových a predajných konceptov, ktorých realizácia v období od septembra do decembra 2011 predznamená existenciu riadnej organizácie destinačného manžmentu. Samotný vznik fungujúcej DMO sa očakáva v januári 2012.
„Našim cieľom je, aby sa prípravného procesu organizácie destinačného manažmentu zúčastňovali všetci významní podnikatelia v turizme. DMO je projekt verejno-súkromného partnerstva, a preto bez masívnej podpory podnikateľov nie je možný. Doterajšia skúsenosť v Trnave je v tomto zmysle pozitívna,“ prehlásil konateľ a konzultant spoločnosti Branding Slovakia Consultancy, s.r.o. Mgr. Peter Nízl.
Ulož ako PDF