Trnavské Tesco dva mesiace modernizovali, pribudli nové služby, zamestnanci, aj prívlastok Extra
Dva mesiace trvala premena hypermarketu Tesco na Veternej ulici v Trnave na nový, modernejší formát nazvaný Tesco Extra. Ten v súčasnosti úspešne funguje v troch bratislavských a jednej zvolenskej prevádzke.
V priestoroch zrenovovaného Tesca Extra zvýšila predajná plocha o 200 m² na terajších 8170 m², v obchode pribudlo približne 60 nových zamestnancov. V súčasnosti zamestnáva Tesco v Trnave približne 280 ľudí. Ako pripomína riaditeľ hypermarketu Štefan Franka, veľké percento zo zamestancov pracuje pre Tesco od otvorenia v roku 2000.
Nový vstup do hypermarketu Tesco Extra v Trnave
„Cieľom rekonštrukcie bolo dosiahnutie vyššej úrovne služieb, rozšírenie sortimentnej skladby, lepšie usporiadanie oddelení, či vytvorenie novej pokladničnej zóny vrátane samooslužných pokladní. Predajná plocha je teraz prístupnejšia, otvorenejšia, modernejšia, lepšie kopíruje intuitívne správania zákazníkov a prináša vyšší nákupný zážitok. Formát Extra je na Slovensku veľmi obľúbený, vo všetkých štyroch doterajších Extra hypermarketoch sa po zmene na nový formát zvýšili predaje o 25 %, s obdobnou krivkou rastu sa počíta v trnavskej prevádzke,“ pripomenula hovorkyňa Tesco Scores SR Oľga Hrnčiarová.
„Náš obchod je dôkazom, ako sa služby v maloobchode rýchlo vyvíjajú v záujme vyššieho nákupného zážitku pre zákazníkov“, konštatuje riaditeľ hypermarketu Tesco Extra Štefan Franka a pokračuje: „Popri novovytvorenej uličke so službami ako Očná optika, Lekáreň či predaj mobilov, čo je jeden z hlavných charakteristických znakov tohto formátu, tu pribudla úplná novinka – ponuka občerstvenia formou Bistra s možnosťou si posedieť nielen pri káve, ale aj teplých jedlách ako gulášová či držková polievka.“
V Tescu vznikla nová ulička so službami
Novinkou je aj 8 samoobslužných pokladní
Medzi ďalšie novinky patrí ešte lepšie usporiadanie jednotlivých oddelení so širším sortimentom tovaru, napríklad kozmetika, textil či oddelenie pre najmenších. Prerobené je aj oddelenie potravín. Zákazníkovi udrie do očí dlhý presklený pult s obsluhou od syrov, olív, údených rýb, šalátov, krájaných údenín, cez mäso až po kaďu so živými rybami a chladený mi rybami uloženými na ľade.
Nové je aj oddelenie chleba a pečiva s novými pecami a rozšíreným sortimentom i službami. Dôraz sa tu kladie na vysokú kvalitu a čerstvosť výrobkov. Po rekonštrukcii tu dostať viac ako 100 nových položiek a tak sa počet pekárenských výrobkov zvýšil na 612 druhov. Rozšírená je najmä ponuka sladkého pečiva a zákazníci si môžu objednať torty s detskými motívmi.
Novú podobu dostalo aj oddelenie ovocia a zeleniny. Sortiment je rozšírený o 90 položiek ako je čerstvá a balená zelenina, ovocie a šaláty, o ovocné džúsy či zeleninové šťavy. Sú tu nové zelené prepravky, nové marketingové značenie, kontrolné váhy a hlavne oveľa väčší priestor je chladený kvôli zachovaniu vysokej kvality výrobkov.
Po novom je ponímané aj oddelenie textilu s zníženým stropom a plávajúcou podlahou, novými skúšobnými kabínami a pokladňou – jej využitím zákazníci ušetria čas. Podobne oddelenie elektroniky, kde je nová stena s televízormi a možnosťou pozrieť sa na svet 3D okuliarmi. Novinkou je aj odborný personál – techtím, ktorý poradí najvhodnejší tip spotrebiča, ktorý predvedie a odskúša. Rozšírená je tu aj ponuka pre zvieratá, nový je ostrov kvetov a minútka, kde bude v ponuke od bagiet až po suši.
Kto sa ponáhľa, môže sa si nablokovať tovar sám v niektorej z ôsmych samoobslužných pokladní. Tie sa už v mnohých Tesco obchodoch po celom Slovensku osvedčili, zrýchľujú odbavovanie pri pokladní zákazníkov, ktorí nemajú veľa položiek. Celá pokladničná zóna je nová, ako aj podlaha, osvetlenie ba aj nákupné vozíky, do ktorých pred použitím už netreba vkladať mince, čím zákazníci tiež ušetria čas a hlavne, je pohodlné zobrať vozík a vojsť na predajnú plochu.
Riaditeľ trnavského hypermarketu Štefan Franka
„Obchod je kompletne nový, je otvorenejší, prehľadnejší, určite sa našim zákazníkom bude veľmi páčiť a počítame aj s vyššou návštevnosťou. Veď všetky obchody, ktoré boli prerobené na Extra formát, zaznamenali rast predajov o 25 % než predtým. Vytvorili sme nové pracovné príležitosti, vyškolili personál, čo je tiež garancia vyššej kvality služieb. To všetko spolu s našimi zákazníkmi oslávili so zákazníkmi v minulých dňoch,“ uzatvára riaditeľ hypermarketu Tesco Extra Štefan Franka.
Ulož ako PDF