Mesto založí marketingovú centrálu na podporu cestovného ruchu
Pondelňajšie stretnutie na trnavskej radnici za účasti vedúcich predstavitelia mesta, skupiny konzultantov v oblasti marketingu a turizmu, podnikateľov v tomto odvetví, a napokon starostov niektorých obcí regiónu, prinieslo v projekte založenia organizácie destinačného manažmentu nové posuny.
Ustanovujúce valné zhromaždenie smerujúce k modernej organizácii cestovného ruchu by sa malouskutočniť už začiatkom roka 2012.
Mesta Trnava plánuje mesto v spolupráci spolu so zástupcami podnikateľského sektoru turizmu založiť organizáciu destinačného manažmentu (DMO) v roku 2012 a v prvom roku činnosti vynaloží na moderný marketing značky mesta Trnava a na manažment produktov v cestovnom ruchu investíciu vo výške približne 100-tisíc eur.
Ilustračné foto
Organizácia, ktorá má svojimi funkciami kopírovať moderné trendy podpory cestovného ruchu, bude projektom verejného a súkromného partnerstva. DMO sa môže v zmysle platnej legislatívy uchádzať o zdroje svojho financovania aj na Ministerstve dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR.
Kľúčovým momentom ďalších týždňov bude v zmysle informácií poskytnutých konzultantmi, ktorí na projekte s mestom a podnikateľmi spolupracujú, zainteresovanie viacerých obcí z regiónu Trnavy do projektu a realizovať ustanovujúce valné zhromaždenie v januári 2012.
Trnavská samospráva chce vybudovať v spolupráci so súkromným sektorom modernú marketingovú centrálu v snahe o zatraktívnenie ponuky aktívneho vyžitia turistov v meste aj regióne.
Vzhľadom na dynamiku rozbehu tohto projektu sa plné sfunkčnenie organizácie destinačného manažmentu očakáva od prvého kvartálu budúceho roka.
Ulož ako PDF