Na trnavskej UCM spúšťajú program Media relations v anglickom jazyku
Na pôde Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (FMK UCM) sa uskutočnilo pilotné overovanie novovytvoreného študijného programu Media relations v anglickom jazyku.
Jedinečnosť tohto programu je podľa slov PR manažérky projektu Jany Matúšovej v dvoch aspektoch.
„Po prvé ide o študijný odbor, ktorý sa v študijných programoch iných škôl v takto špecifickej forme nenachádza. Problematika media relations tak býva len súčasťou predmetu public relations. Po druhé – program sa prednáša v anglickom jazyku, čo potenciálnym študentom umožňuje zlepšovať si nielen svoje odborné, ale aj jazykové znalosti a byť tak lepšie pripravení pre potreby praxe.
Vytvorenie študijného programu Media relations v anglickom jazyku má zároveň za cieľ podporu medzinárodnej spolupráce a mobility akademickej obce,“ priblížila Matúšová.
Ilustračné foto
Na pilotnom overovaní projektu sa zúčastnilo 40 študentov, z toho bolo 15 zahraničných poľských študentiek z Universytet Slaskiego Katowice a Wyszynski University Poľsko. Zvyšok tvorili študenti FMK. Gestorom vzdelávacej aktivity bol rektor UCM doc. Ing. Jozef Matúš, CSc.
V rámci pilotného overovania pedagógovia UCM prezentovali predmety ako Marketing, Marketingová komunikácia, Public relations, Teória mediálnej komunikácia, Tvorba stratégií komunikácie s médiami, Mediálny výskum, Psychológia médií a Dejiny žurnalistiky.
Škola organizuje projekt v rámci operačného programu Vzdelávanie v spolupráci s Agentúrou Ministerstva školstva SR pre štrukturálne fondy EÚ a zo zdrojov Európskej únie.
Ulož ako PDF