Mesto začne od júna s doručovaním rozhodnutí o dani z nehnuteľností
V priebehu júna začne mesto doručovať majiteľom stavieb, bytov, domov a pozemkov rozhodnutia o dani z nehnuteľností prostredníctvom vlastných doručovateľov mestského úradu.
Fyzické osoby zaplatia daň v prípade že jej výška neprekročí 16 eur naraz do pätnástich dní odo dňa právoplatnosti platobného výmeru, respektíve do 30 dní odo dňa prevzatia platobného výmeru.
ILUSTRAČNÉ FOTO
V prípade, ak je vyrúbená daň vyššia ako 16 eur, je splatná vo dvoch splátkach. Prvú z nich je potrebné uhradiť rovnako ako v prvom prípade do pätnástich dní odo dňa právoplatnosti platobného výmeru, respektíve do 30 dní odo dňa prevzatia platobného výmeru. Druhú splátku je potrebné uhradiť do 30. septembra.
Daň z nehnuteľností môžu občania uhradiť tromi spôsobmi: prevodom na účet správcu dane, ktorého číslo je uvedené v rozhodnutí, hotovostnou platbou do pokladnice Mestského úradu v Trnave na Trhovej ulici alebo platobnou kartou v pokladnici mestského úradu.
Mesto upozorňuje, že s rozhodnutím nebude zasielaný poštový peňažný poukaz.
„Ak by občania chceli uhradiť daň na pošte formou poštového peňažného poukazu, bude im zaslaný na požiadanie alebo si ho môžu vyzdvihnúť priamo na mestskom úrade v v kancelárii prvého kontaktu na Trhovej ulici,“ upozorňuje mesto.
V roku 2012 predpokladá mesto Trnava výber dane z nehnuteľností vo výške viac ako 6 miliónov eur.
Ulož ako PDFÚradné hodiny v pokladnici MsÚ:
Pondelok 8.00 – 11.30, 12.30 – 15.30
Utorok 8.00 – 11.30, 12.30 – 15.30
Streda 8.00 – 11.30, 12.30 – 16.30
Štvrtok 8.00 – 11.30, 12.30 – 15.30
Piatok 8.00 – 11.30, 12.30 – 14.00