Trnava Tourism predstavila vízie, plány, nové logo aj webstránku
Oblastná organizácia cestovného ruchu (OO CR) Trnava Tourism predstavila v priestoroch hotela Holiday Inn produktové línie aj vlastnú vizuálnu identitu a novú internetovú stránku.
Konferencie sa zúčastnil riaditeľ sekcie ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Stanislav Rusinko a Viera Norisová zo Slovenskej agentúry cestovného ruchu.
O cieľoch, motivácii, postupe prípravných prác na spustenie projektu Trnava Tourism a vízii do budúcnosti aj konkrétnych projektoch postupne hovorili predseda predstavenstva OO CR Marián Janov, výkonný riaditeľ Andrej Kotlárik a marketingový manažér Peter Kolišťanik.
Konferencia za účasti pozvaných hostí bola tiež priestorom pre predstavenie a krst nového loga organizácie. Jeho základ vychádza z erbu mesta Trnava. Šestica farieb označuje rovnaký počet samospráv, ktoré sú zakladajúcimi členmi OO CR (Trnava, Suchá nad Parnou, Ružindol, Špačince, Smolenice a Jaslovské Bohunice).
V priebehu júla zorganizuje Trnava Tourism niekoľko workshopov na viaceré témy v oblasti rozvoja cestovného ruchu.
O konkrétnych pripravovaných produktoch budeme vás budeme informovať v samostatnom článku.
Logo oblastnej organizácie cestovaného ruchu
OO CR Trnava Tourism zorganizovala nedávno vínnu cestu po regióne a po prvý raz sprístupnila verejnosti nočný výstup na mestskú vežu.
Ďalšie výstupy sa uskutočnia v piatok 29. a v sobotu 30. júna v čase od 21. do 24. hodiny.
Ulož ako PDF