Oblastná organizácia cestovného ruchu Trnava Tourism vyvíja viacero nových aktivít
Oblastná organizácia cestovného ruchu v Trnave fungujúca od marca tohto roka pod názvom TRNAVA TOURISM spolu s primátorom mesta Trnava, Vladimírom Butkom prijala v piatok 24.8.2012 návštevu štátneho tajomníka rezortu dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR Františka Palka.
Predmetom návštevy štátneho tajomníka bol záujem o rozvoj organizácie zameranej na podporu tvorbu produktov cestovného ruchu v Trnave a ich marketing.
OOCR Trnava Tourism sa po niekoľkých mesiacoch svojej existencie a predovšetkým po realizácii série produktových workshopov s predstaviteľmi odvetvia cestovného ruchu jednoznačne udomácňuje v Trnave ako primárny subjekt usilujúci o akceleráciu odvetvia turizmu v našom meste.
ILUSTRAČNÉ FOTO
„Oblastné organizácie cestovného ruchu, akou je TRNAVA TOURISM sú v riadení cestovného ruchu novým prvkom, ktorý kopíruje štandardy ekonomík, v ktorých zohráva CR dôležitú rolu,“ vysvetľuje Katarína Baničová, predsedníčka predstavenstva organizácie. „Dnešná návšteva štátneho tajomníka rezortu dopravy potvrdzuje, že Trnava vytvorením tohto druhu organizácie pochopila význam a potrebu rozvoja turizmu a akceptovala nový a progresívny model riadenia odvetvia,“ komentuje Andrej Kotlárik, výkonný riaditeľ OOCR Trnava Tourism.
OOCR TRNAVA TOURISM hospodári na základe modelu viac zdrojového financovania tento rok s rozpočtom viac ako 140 tisíc EUR a jej zakladajúcimi členmi sú okrem mesta Trnava aj podnikatelia v cestovnom ruchu a obce v regióne Trnavy. Podnikateľskú obec reprezentujú vinári Mrva&Stanko, Terra Parna, hotely Holiday Inn, Hotel Impiq, umeleckú obec Max Gallery, voľnočasové aktivity Olympic Casino, spoločnosť MEDIAFLASH a odvetvie cestovného ruchu spoločnosť Primatour, Klaster Smolenice, OZ TNC a Ing. Slavomír Dzvoník, sprievodca v cestovnom ruchu. Z obcí trnavského regiónu sú členmi OOCR TRNAVA TOURISM Jaslovské Bohunice, Ružindol, Smolenice, Suchá nad Parnou a Špačince.
Oblastná organizácia cestovného ruchu v Trnave bude o svojich marketingových aktivitách na jeseň a zimu 2012 informovať verejnosť okrem iného aj formou tlačovej konferencie.
(Tlačová správa)
Ulož ako PDF