Slovenskí sprievodcovia spoznávali nové produkty a turistické atrakcie destinácie Tirnavia
Do Trnavy pricestovali v stredu 27. marca na pozvanie Oblastnej organizácie cestovného ruchu (OOCR) Trnava Tourism takmer tri desiatky sprievodcov z celého Slovenska.
Účelom jednodňového pracovno – poznávacieho pobytu v meste a okolí bolo podľa slov riaditeľky Trnava Tourism Petry Blažejovej zoznámenie profesionálnych sprievodcov s ťahákmi historickej Trnavy a regiónu, ako aj priblíženie aktivít oblastnej organizácie.
Počas pobytu absolvovali členovia Slovenskej spoločnosti sprievodcov cestovného ruchu výstup na mestskú vežu, prehliadku historického centra, prezreli si Katedrálu sv. Jána Krstiteľa, Baziliku sv. Mikuláša, zastavili sa aj v priestoroch Max Gallery v zrekonštruovanej Malej synagóge.
V stredu predpoludním sa zišlo v centre Trnavy viac ako 25 profesionálnych sprievodcov cestovného ruchu
Popoludňajší program zaviedol slovenských sprievodcov do vinárstiev Mrva&Stanko na okraji Trnavy a Terra Parna v Suchej nad Parnou. Práve oblasť vinárstva je jedným z nosných produktov trnavského regiónu.
Záver prehliadky obstarali členovia Trnava Tourism z vidieckeho klastra v Smoleniciach.
„V rámci jedného dňa si profesionálni sprievodcovia prezreli najvýznamnejšie atrakcie turistickej destinácie Tirnavia. Program bol zostavený tak, aby si sprievodcovia prezreli všetko to, čo budeme reálne ponúkať turistom,“ priblížila Petra Blažejová.
Ako pripomína, sprievodcovia sú sprostredkovateľmi a tvorcami programov pre slovenských, ale aj zahraničných turistov. Aj pre nich je destinácia Tirnavia prakticky novou lokalitou, ktorá sa ďalej vyvíja a ponúka nové zážitky a produkty.
Riaditeľka OOCR Petra Blažejová zoznamuje pozvaných hostí s aktivitami Trnava Tourism
Kým doposiaľ prichádzali sprievodcovia a turisti do nášho regiónu viacmenej náhodne, teraz bude pre nich OOCR partnerom, s ktorým môžu komunikovať.
„Preto je pre nás dôležité, aby sprievodcovia v cestovnom ruchu boli oboznámení s aktuálnou situáciou v Trnave a okolí, poznali naše produkty a získané informácie a vedomosti mohli ďalej posúvať svojim klientom – turistom,“ doplnila riaditeľka Trnava Toursim.
Ulož ako PDF