Na trnavskej železničnej stanici otvorili moderné zákaznícke centrum
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) vo štvrtok 30. mája 2013 oficiálne sprístupnila pre cestujúcich nové zákaznícke centrum na železničnej stanici v Trnave.
Priestory sú otvorené sedem dní v týždni od 5.30 do 20.10 hodiny a podľa slov riaditeľa úseku obchodu Jozefa Schmidta ponúknu cestujúcim okrem kúpy lístkov na vlak aj ďalšie služby.
„Centrum je vybavené systémom, vďaka ktorému dokážeme vybaviť cestujúceho, ktorý chce cestovať nielen po Slovensku, ale aj po celom svete. Sme prepojení so systémom, cez ktorý dokážeme na počkanie nájsť pre cestujúceho dopravené spojenie prakticky kdekoľvek a online rezervovať lístky. Zároveň môžeme ponúknuť vybavenie cestovného poistenia, poistenia do hôr a ďalšie služby,“ ozrejmil.
Nové zákaznícke centrum sídli na 1. poschodí budovy stanice. Do prevádzky ho otvorili riaditeľ Oblastného riaditeľstva ŽSR Trnava Ján Uhnavý (vľavo) a generálny riaditeľ ZSSK Pavol Gábor
V roku 2012 sa v Trnave predalo takmer 926-tisíc kusov cestovných dokladov.
„V Trnave sme v minulom roku predali 3,5 percenta cestovných dokladov v rámci Slovenska a cez túto železničnú stanicu prešli štyri percentá všetých našich zákazníkov. Sú to veľmi zaujímavé čísla, ktoré dokumentujú, že Trnava je pre Železničnú spoločnosť Slovensko strategickým uzlom,“ poznamenal generálny riaditeľ ZSSK Pavol Gábor.
Záujmom spoločnosti je prejaviť ústretový prístup k svojím zákazníkom nielen v Trnave a pre Trnavu, ale aj podporiť cestovanie vlakom v regiónoch Slovenska a zároveň ponúknuť svoje kvalitné služby potenciálnym klientom, ktorí cestovanie vlakom zatiaľ nevyužívajú.
„V zákazníckom centre sa nezabudlo ani na praktické doplnkové služby, ktoré môžu cestujúci potrebovať. Ponúkame aj možnosť zakúpenia si vstupeniek cez systém Ticketportal či kopírovanie dokumentov. Zákazníkom sa bude venovať vyškolený personál, ktorý má pre cestujúcich viac času, ako pracovníčky v pokladniciach určených pre výdaj cestovných dokladov,“ doplnila vedúca zákazníckeho centra Iveta Lastovicová.
Cestujúci tu môžu využiť aj službu Kuriér – rýchlu prepravu menších zásielok bez prekládky medzi vybranými stanicami a vo vybraných vlakoch. Zákazníkom sú k dispozícii aj vybrané cestovné potreby ako cestovné poriadky, pohľadnice, publikácie o železnici a ďalší sortiment.
Priestory slúžia cestujúcim sedem dní v týždni
Na vybavenie priestorov zákazníckeho centra a vybavovacej haly, grafické označenie a navigáciu cestujúceho vynaložila ZSSK 31-tisíc eur.
Zákaznícke centrum sídli na prvom poschodí budovy hlavnej stanice. S dokončením kompletnej rekonštrukcie objektu sa počíta už v priebehu najbližších týždňov.
Ulož ako PDF