„Zbúrali štadión… Zbúrame aj hradby?!“ Reklamná kampaň vyvolala otázky a obavy
Nová teasingová kampaň, ktorá visí od utorka na trnavských autobusových zastávkach, vyvolala u mnohých obyvateľov mesta otázky a aj obavy.
Osvetlené plagáty s textom „Zbúrali štadión… Zbúrame aj hradby?!“ a priloženým grafickým QR kódom, sa naoko snažia naznačiť, že v rámci rekonštrukcie a výstavby novej futbalovej City Areny môže dôjsť aj k búraniu historických hradieb.
Niekoľko čitateľov sa s otázkami na autorov kampane a jej ciele obrátilo aj na našu redakciu. Telefóny kvôli provokatívnym plagátom podľa našich informácií vyzváňali po ich zverejnení dokonca aj u investora projektu štadióna a obchodného centra – v spoločnosti City Arena.
Po meste visí približne 40 takýchto plagátov
Zadávateľom reklamy je trnavská agentúra MediaFlash. Ako uviedol jej majiteľ Ivan Novotný, biele plagáty s provokatívnym textom sú súčasťou reklamnej kampane podujatia Dobýjanie Trnavy, ktoré sa uskutoční na Hlbokej ulici 30. a 31. augusta.
„Priznám sa, že cieľom tejto reklamy bolo upútať pozornosť Trnavčanov, a to sa nám zjavne podarilo. Premiérové dobýjanie trnavských hradieb bude veľkolepou šou. Snažíme sa aj formou takejto reklamy podujatie spropagovať, aby sa o ňom dozvedelo čo možno najviac ľudí. Teasingová kampaň je bežná forma propagácie. O niekoľko dní budú biele plagáty vymenené za oficiálny plagát,“ vysvetlil I. Novotný.
Podujatie Dobýjanie Trnavy organizuje agentúra MediaFlash v spolupráci s agentúrou Hector.
Projekt akcie je založený na skutočných udalostiach z druhej polovice 15. storočia. Trnavčania sa môžu tešiť na rekonštrukciu obliehania a dobýjania Trnavy z roku 1468, ohlušujúci rev diel, kanónov, hradných pušiek a ručných palných zbraní.
Ulož ako PDF