Trnava Tourism propagovala región Trnavy a okolia na výstave ITF Slovakiatour
Prezentáciou regiónu TIRNAVIA na výstave cestovného ruchu ITF SLOVAKIATOUR v Bratislave odštartovala turistická organizácia TRNAVA TOURISM v prospech destinácie nový marketingový rok.
Na poli turizmu doň vstupuje s cieľom presadiť Trnavu a okolie prioritne ako destináciu s ponukou Malého Ríma, Regiónu svetových vín a Perly Malých Karpát – Smoleníc.
Na najväčšej výstave cestovného ruchu na Slovensku, ITF SLOVAKIATOUR, sa každoročne prezentujú najvýznamnejšie slovenské subjekty a regióny cestovného ruchu. Ponuku dopĺňajú zahraničné turistické centrály ako napríklad za Rakúsko – Oesterreich Werbung alebo za Českú republiku – Czech Tourism.
Turistická organizácia Trnava Tourism, ktorá zastrešuje marketing cestovného ruchu Trnavy a okolia a ktorá tento región propaguje pod značkou „Región TIRNAVIA“ zvolila účasť vo vlastnej expozícii z dôvodu potreby budovania nového imidžu a značky destinácie.
Expozícia Trnava Tourism na veľtrhu ITF Slovakiatour 2O14
„Konkurencia v turizme je dnes veľmi veľká. Ak sa chceme presadiť na trhu tak, aby región TIRNAVIA začali ľudia medzi tradičnými destináciami ako sú napríklad Vysoké Tatry, Liptov, Terchová, Levoča a ďalšie vnímať tiež ako miesto, kam sa oplatí vycestovať na víkend alebo na deň, či pol, je potrebné im ponúknuť konkrétne nasmerovanie. Z tohto dôvodu považujeme za najsilnejšie lákadlá do regiónu tému Malý Rím – mesto Trnavu ako významné stredoveké a sakrálne mesto, tému vinárstva, ktorá má v regióne dávnu tradíciu a skvelé vinárske úspechy v súčasnosti – tému, ktorá nesie slogan ‚Tirnavia – región svetových vín“ a tému Smolenice s prírodou, turistikou a krásnym zámkom so sloganom Perla Malých Karpát,“ uviedla Petra Blažejová, výkonná riaditeľka Trnava Tourism.
Návštevníci stánku mali k dispozícii nové propagačné materiály o destinácii TIRNAVIA v podobe niekoľkých skladacích Turistických minisprievodcov, materiál Kalendár TOP podujatí destinácie TIRNAVIA pre rok 2014 alebo propagačný materiál Stredovek v TIRNAVII 2014.
„Nechýbali informácie o vinárskej ponuke vínnych tour po dvojici vinárstiev z Trnavy a okolia alebo informácie o tematických prehliadkach mesta Trnavy s turistickými sprievodcami. V Trnave máme sprievodcu, ktorý sprevádza skupiny v historickom kostýme, dokonca si od tohto roka môžu odev zo stredoveku počas prehliadky obliecť aj samotní návštevníci,“ doplnila Monika Tarkošová, manažérka Turistického informačného centra – Región Tirnavia, ktoré spadá pod Trnava Tourism.
Veľtrh ITF SLOVAKIATOUR je orientovaný predovšetkým na koncových zákazníkov – potenciálnych návštevníkov pre turistické destinácie alebo subjekty. Počas veľtrhu viedli zástupcovia Trnava Tourism aj viaceré pracovné rokovania. Expozíciu navštívili napr. incomingové cestovné kancelárie, ktoré na Slovensko privážajú zahraničných hostí alebo turistickí sprievodcovia, ktorí zahraničných hostí sprevádzajú po Slovensku.
Obe skupiny sa zaujímali o spoluprácu s organizáciou Trnava Tourism ako o hlavné kontaktné miesto v rámci obchodných vzťahov a o zážitkové atrakcie v destinácii. Zaujímavým stretnutím bolo aj spoločné stretnutie zástupcov mestských destinácií na Slovensku.
„S Bratislavou, Košicami a Nitrou sme priebežne v kontakte a vymieňame si informácie. Na stretnutí v Bratislave sme hovorili o problémoch turizmu v mestách, ktoré sa výrazne líšia od tých v prírodných destináciách. Zhodli sme sa na potrebe spoločnej marketingovej kampane pre slovenské mestá, ktorá by podporila objavovanie slovenských miest – napríklad v podobe špeciálnych city breaks,“ informovala Blažejová.
Popri získavaní individuálnych návštevníkov plánuje v roku 2014 organizácia Trnava Tourism orientovať ponuku regiónu TIRNAVIA cielene aj na organizované skupiny a firemnú klientelu.
Vhodnú kombináciu predstavujú trnavské kongresové hotely s doplnkovým zážitkovým programom v regionálnych vinárstvach.
(Tlačová správa)
Ulož ako PDF