V City Arene bude 110 obchodných jednotiek, investor zverejnil mená prvých nájomcov
Trnavská City Arena prinesie od jesene 2015 okrem nového futbalového štadióna aj moderné obchodné centrum.
Na ploche 29 500 m² nájdu návštevníci 110 obchodných jednotiek a takmer 1000 parkovacích miest v dvoch podzemných podlažiach, informuje spoločnosť City Arena Plus v tlačovej správe.
„Z pohľadu zákazníka sa CITY ARENA stane najdominantnejším obchodným, spoločenským a zábavným centrom pre Trnavu a celý trnavský región. Projekt je citlivo zakomponovaný do centra mesta a ponúkne atraktívne prostredie pre nákupy, schôdzky, zábavu a riešenie každodenných záležitostí. Lukratívnosť projektu potvrdzuje obrovský záujem obchodníkov známych značiek, multiplex s piatimi kinosálami, renomované gastro prevádzky, bowling, ručná autoumyváreň, detský zábavný svet či krytá pešia zóna pri hradbách. Projekt ponúka všetko, čo poznajú Trnavčania z Bratislavy či miest západnej Európy. Z lokálneho pohľadu pôjde o spojenie najobľúbenejšieho trnavského športu s ďalšími možnosťami trávenia voľného času a nakupovania. A to všetko pod jednou strechou s pohodlným parkovaním,“ hovorí predseda predstavenstva spoločnosti City-Arena Plus Pavol Adamec.
Vizualizácie interiérov budúceho obchodného centra
Trnava má dnes spomedzi krajských miest najmenej obchodných priestorov na tisíc obyvateľov (550 m²). Podobne je na tom už len Prešov.
Európsky priemer je pritom až 1 200 m² na tisíc obyvateľov.
Realizáciou obchodného centra CITY ARENA sa Trnava dostane na 900 m² obchodných priestorov na tisíc obyvateľov.
„Rušná lokalita, unikátne spojenie so športovým stánkom, dostatočný počet parkovacích miest, optimálna vzdialenosť od diaľnice, železničnej či vlakovej stanice a obytných zón robí z tohto projektu prvotriedne miesto pre obchodníkov,“ pripomína Richard Souhrada, zástupca spoločnosti Cushman&Wakefield, ktorá má na starosti obchodnú prezentáciu projektu.
„Záujem nadnárodných retailerov je veľký. Medzi tými, s ktorými už máme podpísané zmluvy alebo sú v štádiu negociácie sú, okrem supermarketu Billa, aj obchody ako H&M, Lindex, Camaieu, Tally Weijl, Guess, Armani Jeans, Reserved, Mohito, Orsay, Deichmann, obuv CCC, Intersport, Cinemax, Tchibo a mnohí ďalší,“ dodáva Souhrada.
Projekt plánujú otvoriť na jeseň 2015
Hoci práce na zakladaní budúceho obchodného centra rýchlo napredujú, prioritou v tomto období pre stavbárov je dokončenie nového futbalového štadióna.
„Práce na štadióne idú presne podľa harmonogramu a veríme, že už začiatkom jesene 2015 privítame v CITY ARENE nielen divákov na prvom futbalovom zápase, ale aj našich prvých návštevníkov v priestoroch obchodného centra,“ uzatvára Pavol Adamec.
Vizualizácie: investor
Ulož ako PDF