Trnava bude lákať kongresových hostí špeciálnym konceptom
Trnava a okolie si v týchto dňoch začína cielene budovať imidž kongresovej a businessovej destinácie s jedinečným doplnkovým programom. Turistický región TIRNAVIA ponúka pre firemnú klientelu, ako prvý a zatiaľ jediný na Slovensku, atraktívny doplnkový program ku konferenciám, pracovným stretnutiam, či rokovaniam kvalitný zážitkový program v najlepších slovenských vinárstvach.
V týchto dňoch začína región na Slovensku novú kampaň. „Premeňte prácu na zážitok medzi vinicami. Konferencie a stretnutia v Tirnavii, regióne svetových vín“, informuje Trnava Tourism – oblastná organizácia cestovného ruchu pre územie regiónu Trnava, Smolenice, Suchá nad Parnou, Ružindol, Jaslovské Bohunice a Špačince.
Organizácia pracuje cielene s ponukou vínneho turizmu už takmer tretí rok. Imidž kvalitnej slovenskej vinárskej destinácie, ktorá stojí bezpochyby za spoznávanie, začala organizácia intenzívnejšie budovať v minulom roku oficiálnym sloganom „TIRNAVIA – región svetových vín“.
Ilustračné Foto: Trnava Tourism
Za sloganom stojí skutočnosť, že sa práve v regióne Trnavy a blízkeho okolia, nachádza vysoká koncentrácia úspešných slovenských vinárstiev, ktoré zo svetových vinárskych súťaží prinášajú nemalé počty zlatých a strieborných medailí, dokonca tituly šampiónov.
Posledné dva roky sa organizácia venovala príprave a marketingu zážitkových vínnych tour. Šlo o návštevu vždy kombinácie dvoch vinárstiev vrátane dopravy, pričom program obsahoval nielen degustácie, ale aj prehliadky priestorov vinárstiev, osobné stretnutia a rozhovory s majstrami vinármi.
„Počas jesennej sezóny 2013 sa takýchto vínnych tour zúčastnilo viac ako 220 osôb, ktorí do regiónu pricestovali z rôznych kútov Slovenska. Ich skúsenosti prezrádzali nadšenie,“ hovorí Petra Blažejová, výkonná riaditeľka Trnava Tourism.
V roku 2014 rozširuje Región TIRNAVIA ponuku pre firemnú a skupinovú klientelu. Tentokrát prepojila organizácia Trnava Tourism ponuku konferenčných a businessových ubytovacích zariadení s ponukou v týchto vinárstvach.
V nich môžu firmy po konferencii, seminári, obchodnom alebo pracovnom stretnutí v Trnave prežiť netradičný zaujímavý program okolo vína a jeho výroby. Práve kvalita regionálnych vinárstiev tu dodá konferenčným a obchodným stretnutiam unikátny a nový rozmer. Tzv. Program pre „MICE segment“, čo v odborných kruhoch z bežne používanej anglickej verzie – Meetings/Incentives/Conferences/Events v slovenčine znamená „Kongresový a incentívny turizmus“ má v súčasnosti v Regióne TIRNAVIA 12 partnerov.
Patria k nim vysoko kvalitné slovenské vinárstva, kongresové a business ubytovacie zariadenia, ale aj ďalší partneri ako napr. golf, kasíno, výrobca piva, či Turistické informačné centrum s možnosťami prehliadok historického centra mesta so sprievodcom. Rôzne kombinácie z uvedených možností môžu firmám pri výbere Trnavy a okolia zabezpečiť nový kongresový a po-kongresový program vrátane prenocovania, dokonca vysoko hodnotného programu aj pre zahraničných partnerov.
O možnostiach sa budú môcť záujemci dozvedať už od týchto dní v rámci marketingovej kampane, ktorá začína na Slovensku.
Kampaň dostala slogan „Premeňte prácu na zážitok medzi vinicami. Konferencie a stretnutia v Tirnavii, regióne svetových vín.“
Zachytiť ju bude možné v rozhlasovej, či on-line podobe. Nebude chýbať špeciálny printový katalóg s partnermi programu, priamy kontakt s firmami, elektronický newsletter pre firmy, či reklama v špecializovanom business médiu.
Viac informácií je dostupných na stránke www.regiontirnavia.sk/konferencie.
(Tlačová správa)
Ulož ako PDF