Spojovacia cesta cez lesopark pri Kamennom mlyne je v stavebnom konaní
Spojovacia komunikácia z Kamennej cesty do budúcej IBV Kamenný mlyn, situovaná pod stožiarmi vysokého napätia v priestoroch lesoparku, je v stavebnom konaní.
Detaily hlavného dopravného pripojenia novej obytnej zóny, ktoré vyvolalo nesúhlas a protesty trnavskej verejnosti, prináša zverejnené oznámenie o začatí stavebného konania mestom Trnava, ktoré je špeciálnym stavebným úradom. Investorom je spoločnosť Kamenáč, s.r.o.
Celková šírka komunikácie je 7,5 metra, po oboch krajniciach bude uložená 50 cm prídlažba. Spojovacia cesta bude obojsmerná, dvojpruhová, s povrchom z asfaltobetónu.
Celková dĺžka bude približne 173,5 metra.
Nová cesta pretne chodník vedúci cez lesopark
Po pravej strane komunikácie (pri pohľade od Kamennej cesty) bude vedený chodník pre peších široký 2 metre. Ten sa plynule napojí na chodník vedený popri Kamennej ceste.
Chodník bude mať povrch zo zámkovej dlažby, od cesty bude oddelený vyvýšeným cestným obrubníkom, od zelene zapusteným parkovým, jeho odvodnenie bude zabezpečené sklonom smerom do zelene.
Na začiatku pripojenia spojovacej komunikácie na Kamennú cestu bude riešený bezbariérový priechod pre chodcov s dopojením sa na pôvodný chodník pre peších na druhej strane.
Ako vyvolaná investícia bude súčasťou realizácie stavby aj úprava časti chodníka vedeného stredom lesoparku.
Po zrealizovaní stavby bude vyznačené a osadené vodorovné a zvislé trvalé dopravné značenie.
O IBV Kamenný mlyn
S výstavbou rodinných domov a bytov v obytnej zóne Kamenný mlyn počíta Územný plán mesta Trnava už od roku 1993.
Lokalita je oddelená od sídliska Prednádražie železničnou traťou a ohraničená lesoparkom, záhradkárskou osadou a železničným depom.Podľa dostupných informácií plánujú developeri rozčelniť obytnú zónu na štyri etapy, počas ktorých by mohlo pribudnúť 410 bytových jednotiek.
V prvej etape, rozdelenej na tri časti A, B, C sa uvažuje s výstavbou 67 rodinných domov (sedem z nich v radovej zástavbe), 18 mestských víl s maximálne tromi bytmi v každej a dvoch polyfunkčných domov s 96 bytmi.
Druhá etapa predbežne počíta s výstavbou piatich mestských víl a 53 rodinnými domami. V rámci 3. etapy chcú postaviť 61 domov a štyri mestské vily.
Napokon štvrtá etapa je predbežne navrhnutá so zámerom výstavby 52 rodinných domov.
Návrh urbanistickej štúdie z roku 1997 s pripojením pri železničnej trati
V roku 2006 sa počítalo s pretnutím lesoparku cestou aj v ďalšej časti
Rok 2013