Do otvorenia City Areny zostáva pol roka. Prenajatých je viac ako 90 percent prevádzok
Do otvorenia trnavskej City Areny zostáva šesť mesiacov.
Návštevníci budú mať k dispozícii viac ako 120 obchodov, supermarket Billa a značky ako H&M, New Yorker, Reserved, Mojito, Sinsay, Lindex, CCC, Deichmann, Camaieu, Tally Weill, Orsay, Tchibo, Fann, Kara, Otto Bergh, Ecco, Ortika Zeiss, Apple, Lewis, Slovenská sporiteľňa, Tatrabanka, DM Drogeria, Pupa, Dráčik, Domoss, všetci mobilní operátori – Slovak Telekom, O2 a Orange.
Nebudú chýbať ani obchody so športovým tovarom Intersport a A3 a ručná autoumyváreň Max Wash.
Náročnejšieho zákazníka potešia multibrandové obchody s exkluzívnym tovarom značiek Michael Kors, DKNY, Liu-Jo, Calvin Klein, Guess,Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Armani Jeans, jedinečný Swarovski a reštaurácie z dielne Benčík Culinary Group Al Trivio a Beer Palace, džezový klub so živými koncertami, cukrárne, kaviarne a množstvo fast foodových jednotiek, informoval Ľudovít Tóth zo spoločnosti event2all.
Zábavu návštevníkov bude okrem iného garantovať aj najväčší detský kútik v Trnave, najväčší trnavský multiplex Cinemax s piatimi kinosálami, bowling, či fitnes centrum Fit Up.
Vizualizácie: City Arena
„K dnešnému dňu máme prenajatých viac ako 90 % priestorov obchodného centra CITY ARENA,“ konštatuje zástupca spoločnosti Cushman&Wakefield Ing. Richard Souhrada, ktorá, okrem zabezpečenia skladby nájomníkov, bude centrum manažovať aj po jeho otvorení.
„Prvú časť náročnej práce máme za sebou, teraz sa sústreďujeme na zostavenie silného tímu profesionálov, ktorí budú mať obchodné centrum na starosti a to ako po stránke samotného manažmentu, tak aj po stránke technickej a marketingovej,“ dodáva Souhrada.
Práce na stavbe pokračujú aj vďaka priazni počasia podľa plánu
Pavol Adamec, predseda predstavenstva City-Arena PLUS: „V obchodnom centre dokončujeme železobetónový prefabrikovaný skelet, jeho opláštenie a zateplenie. Vo vnútri sa už zároveň inštaluje potrebná infraštruktúra – vzduchotechnika, elektrické inštalácie a podobne. Každý deň na staveniskách pracuje približne 300 pracovníkov. Obchodný dom aj štadión budú dokončené v predstihu. Verejnosti budú slúžiť už koncom augusta.“
Trnavská CITY ARENA od konca augusta 2015 zákazníkom ponúkne na ploche 29 500 m² viac ako 120 obchodných jednotiek, administratívne priestory s rozlohou 2 300 m², hotel so 45 lôžkami a aj takmer 1 000 parkovacích miest na dvoch podzemných podlažiach.
Spartaku Trnava alebo slovenskej futbalovej reprezentácie bude môcť sledovať na najmodernejšom slovenskom štadióne 19 900 fanúšikov.
Trnava má dnes spomedzi krajských miest najmenej obchodných priestorov na tisíc obyvateľov (550 m²). Podobne je na tom už len Prešov. Európsky priemer je pritom až 1 200 m² na tisíc obyvateľov, poznamenal Ľ. Tóth.
Postavením obchodného centra CITY ARENA sa Trnava dostane na 900 m² obchodných priestorov na tisíc obyvateľov. Dvadsať minút jazdy autom od CITY ARENY žije viac ako 150 000 ľudí.
VIDEO: Prelet nad staveniskom – 1. marec 2015