Uznávaný svetový odborník Jeremy Hildreth zavíta do Trnavy
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave bude hostiť popredného svetového odborníka na Place branding Jeremyho Hildretha. Na akademickej pôde trnavskej univerzity sa už čoskoro začne prvé podujatie zo série Marketing Masterclass.
Podujatie Miesto ako značka je jedinečnou príležitosťou ako sa dozvedieť, prečo niektoré destinácie sú tak úspešné a iné úspešne zaostávajú.
Uskutoční sa v stredu 15. apríla 2015 v trnavskom kine OKO so začiatkom o 15. hodine.
Podujatie Miesto ako značka bude mať množstvo zaujímavých hostí.
Ťažiskovým bodom workshopu je známy Jeremy Hildreth, ktorý je svetovým expertom a lídrom v oblasti Place branding.
Jeremy Hildreth
Hildreth má za sebou rad premien nielen súkromných firiem, ale aj spoluprácu s viacerými mestami. Svoje myšlienky publikoval okrem iných aj v The Washington Times, The New York Post, USA Today, The Boston Herald, The Wall Street Journal alebo v kanadskom National Post.
„Miesto ako značka je jeden z mála možných podujatí, kde sa stretnú poprední predstavitelia verejného života ako sú riaditelia oblastných organizácií cestovného ruchu a výskumníci, ktorých diskusiu obohatia špičkoví grafici. Otázky počas diskusie bude môcť klásť aj publikum,“ doplnil organizátor workshopu, doktorand Andrej Kóňa.
Nation (place) Brand(ing) je politickým a spoločenským fenoménom prevažne posledných 20tich rokov, často nesprávne interpretovaným, či dokonca zužovaným na propagáciu krajiny.
Jeremy Hildreth je jedným z priekopníkov place brandingu. Pomáha mestám a krajinám prilákať investície a zatraktívniť cestovný ruch prostredníctvom nápaditých myšlienok a premyslenej stratégie.
Ďalšie informácie sa dozviete na brandingslovenska.sk.
Ulož ako PDF