Ďalší zo série Marketing Masterclass na FMK UCM bude hovoriť opäť o značke. Tentokrát o značke osobnosti
Stať sa hudobníkom alebo hercom nie je v súčasnosti už nič komplikované, najmä pri počte rôznych aj súkromných umeleckých škôl. Umelcov rôzneho zamerania a rôznej úrovne ich verejného rozpoznania stretávame takmer na každom kroku, no mnohokrát o tom ani nevieme. Mnohí z nich si neuvedomujú, že úspech nezabezpečí len samotná umelecká tvorba, ale najmä atraktívna osobná značka, ktorá ho predáva a tlačí stále vyššie do pozorností más ľudí. Poslednú októbrovú stredu sa na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave dozviete, ako svoju značku nielen vytvoriť, ale aj dlhodobo riadiť.
Po úspešných predchádzajúcich podujatiach série Marketing Masterclass prichádzajú organizátori tohto podujatia už s v poradí štvrtým Masterclassom na tému Značka osobnosti (umelca), na ktorom bude hlavným spíkrom ostrieľaná PR guru zo sveta showbiznisu a riaditeľka úspešnej agentúry Propaganda House, pani Nora Krchňáková.
Riadia marketingovú značku Richarda Müllera, Jany Kirschner či iných známych osobností. Pani Krchňáková si pre účastníkov podujatia pripravila prednášku o riadení značky osobnosti a nevynechá ani zaujímavosti či príklady z praxe.
V nasledujúcej časti popoludnia, diskusii, sa stretnú kreatívni ľudia, ktorí so značkami osobností, umelcov, pracujú. Pani Krchňáková sa v diskusii stretne s marketingovým riaditeľom Slovenského národného divadla Danielom Rabinom, šéfredaktorom rešpektovaného portálu Opera Slovakia Ľudovítom Vongrejom, uznávaným fotografom svetových a aj slovenských hviezd Zdenkom Hanoutom a v paneli vystúpi aj známy trnavský kreatívec, hlava štúdia AVart, Antonios Vlachou.
K tejto silnej zostave sa pridá aj Marek Antal, producent alternatívneho festivalu HuLiFest zo Zeleneč pri Trnave, ktorý sa uskutočnil len pred niekoľkými dňami.
„Vstup na podujatia Marketing Masterclass, organizované doktorandmi FMK UCM, je zadarmo. Počet miest je obmedzený a návštevník si musí na stránke objednať lístok,“ hovorí doktorand Andrej Kóňa, hlavný organizátor podujatia.
Vstupenky sa dajú získať na stránke www.masterclass.sk a po vložení základných údajov, ktoré slúžia pre účely štatistiky, bude záujemcovi vygenerovaná vstupenka s jedinečným kódom.
Podujatie sa uskutoční v stredu 28. októbra v čase od 15. do 18. hodiny.
Všetky bližšie informácie nájdete na stránke www.masterclass.sk a na FB evente, link tu.
Ulož ako PDF