Legendárna akcia je späť: Opel 24 hodín s výnimočnými zľavami opäť štartuje!
Kedy? Od piatka 11. marca od 12:00 hod. až do soboty 12. marca do 12:00 hod. 24 hodín nonstop! Celých 24 hodín na získanie nového automobilu Opel za bezkonkurenčné a neopakovateľné ceny.
Hlavnú motoristickú sezónu otvára aj tento rok už legendárna kampaň „Opel 24 hodín“, počas ktorej môžu záujemcovia o modely Opel počítať so zľavami až 10 000 € a s mnohými bonusmi navyše. Ponuka kampane „Opel 24 hodín“ platí na skladové vozidlá i na automobily zadávané do výroby.
Zákazníci nebudú nútení robiť kompromisy pri špecifikácii ich modelov, takže si môžu svoje automobily zostaviť a zadať do výroby presne podľa vlastných predstáv. Na skladové automobily bývajú obvykle tie najvýhodnejšie ceny, a keďže ich ponuka je predsa len limitovaná, nemali by prípadní záujemcovia príliš váhať.
Príťažlivosť kampane „Opel 24 hodín“ zvyšujú dodatočné bonusy a zvýhodnenia: ku každému kúpenému automobilu navyše môžu dostať noví majitelia zadarmo aj strešný nosič, zimné pneumatiky (pri financovaní Opel Finance), Opel poistenie so spoluúčasťou 0% a vybrané originálne príslušenstvo sa bude predávať so zľavou až 33%.
Silným argumentom, prečo si túto jedinečnú príležitosť nenechať ujsť, je aj predĺžená 5-ročná záruka Opel, ktorá ale platí aj mimo kampaň štandardne na všetky nové automobily Opel.
Viac informácií o kampani nájdete na špecializovanej stránke www.opel-24hodin.sk, na webe spoločnosti KM Cars www.kmcars.sk alebo priamo v autosalóne na Nitrianskej ulici č. 24, tel.: 033 55 37 101, e-mail: predajtt@kmcars.sk.
Oslávte 25 rokov značky Opel na slovenskom trhu
Opel oslavuje 25 rokov pôsobenia na slovenskom trhu absolútnym rekordom. Rok 2015 bol historicky najúspešnejším rokom. Do roku 2016, kedy Opel oslavuje 25 rokov pôsobenia na slovenskom trhu, vstupuje nemecká značka s historickým rekordom: V roku 2015 Opel predal na Slovensku rekordných 4690 osobných a ľahkých úžitkových automobilov, čo je najvyšší ročný predaj od vstupu značky na slovenský trh v roku 1991!
„Sme nadšení, že štvrťstoročie aktivít značky Opel na Slovensku sa nám podarilo ozdobiť týmto rekordom, ktorý korunuje aj najvyšší trhový podiel za uplynulých desať rokov,“ hovorí Pavel Šilha, generálny riaditeľ slovenského a českého zastúpenia značky Opel.
Značke Opel sa v roku 2015 podarilo zvýšiť svoj trhový podiel na 5,5 %, čo predstavuje výrazný nárast oproti trhovému podielu 5,03 % v roku 2014. „4690 automobilov predaných minulý rok predstavuje medziroční nárast o takmer 20 percent, nijaká iná automobilka z rebríčka značiek TOP10 pôsobiacich na slovenskom trhu nerástla silnejšie,“ dopĺňa Pavel Šilha. Opel posilnil v porovnaní s celkovým trhom, ktorý vzrástol len o 9,5 %, viac než dvojnásobne.
„Na vysoko konkurenčnom slovenskom trhu nás veľmi teší aj to, že sme upevnili skvelú šiestu priečku medzi značkami – vplyv výroby v tuzemsku na celkovou pozíciu danej značky je vždy veľmi silný a my sme prvá zo značiek rebríčka, ktorá buď priamo na Slovensku alebo v Českej republike nevyrába a sme teda rýdzim importérom,“ dodáva Pavel Šilha.
Najpredávanejším modelom značky Opel na Slovensku je dlhodobo Astra, ktorá patrí aj k absolútne najpredávanejším modelom svojho segmentu C.
Minulý rok sa na Slovensku predalo 1438 Astier a Astra sa tak presadila medzi 10 absolútne najpredávanejšími modelmi na slovenskom trhu. Pozíciu skvelo rozbehnutej Astry novej generácie, ktorá na slovenský trh vyšla na záver minulého roka, onedlho posilní aj mimoriadne populárna verzia kombi Astra Sports Tourer.
Veľkou hviezdou ponuky značky Opel na Slovensku je praktická Meriva, ktorých sa minulý rok predalo 443 a je tak druhým najpredávanejším modelom svojho segmentu. Skvelo si vedie aj Insignia (292 registrácií), ktorá vybojovala tretiu priečku vo svojom segmente.
Nový Opel Astra získal titul Auto roka 2016 v Slovenskej republike
Pätnásťčlenná jury motoristických novinárov (zastúpenie má aj redakcia TREND), nadelila Astre rekordných 102 bodov, čo jej zabezpečilo až prekvapivo presvedčivé víťazstvo.
Súboje v predchádzajúcich ročníkoch boli oveľa vyrovnanejšie. Na druhom mieste a ziskom 79 bodov skončil ďalší z horúcich favoritov – sedan strednejtriedy Škoda Superb a na bronzovú priečku vystúpilo malé SUV Suzuki Vitara s počtom 44 bodov. Poradie na ďalších pozíciách je nasledovné – 4. Volvo XC90 (43), 5. Hyundai Tucson (36), 6. BMW r. 7 (35) a 7. Audi A4 (34).
Navštívte autorizovaného predajcu Opel v Trnave, kde ste vždy vítaní.
(Tlačová správa / PR článok)
Ulož ako PDF