Mladá firma z Trnavy dáva šancu iným mladým firmám. Zn: videá zdarma. A nie je to žiadny inzerát
Kreatívne štúdio z Trnavy sa rozhodlo podporiť osem projektov videom z vlastnej produkcie bez nároku na honorár. Úžasná výzva pod názvom „Cukru supports“ obletela internet ako strela. Na cukru.sk/supports stačí popísať svoj príbeh a odpovedať na jednoduchú otázku: „Ako vám pomôže naše video?“ A ste v hre.
O video sa môžu uchádzať dobrovoľníci, neziskovky, ako aj mladé firmy, ktoré fungujú na trhu kratšie ako dva roky a potrebujú na trhu trochu potiahnuť.
Doteraz zareagovalo vyše 60 projektov zo Slovenska a Českej republiky. Pre narastajúci záujem v posledných dňoch kreatívci z Trnavy predĺžili výzvu do 22. marca 2016.
Viac info nájdete na cukru.sk/supports
„Naším cieľom je, aby sa o možnosti dozvedelo čo najviac ľudí. Radi by sme podchytili aktuálne dianie v rámci Slovenska, prípadne aj v okolitých krajinách v čo najširšom kontexte,“ vysvetľuje zakladateľka kreatívneho štúdia Cukru a autorka výzvy, Martina Slováková. „Oslovili nás viaceré začínajúce firmy, známe aj menej známe značky,mimovládne organizácie či osamelí jazdci, ktorí robia naozaj krásne veci. Jeden z prihlásených nemá ešte ani 15 rokov a jeho príbeh mi spôsobil zimomriavky,“ prezrádza.
Cukru funguje štyri roky a hoci má vo svojom portfóliu veľkých klientov ako Svetová banka, pražskú konferenciu reSITE či kampaň pre súčasného trnavského primátora Petra Bročku, od svojho vzniku kontinuálne spolupracuje s neziskovými organizáciami a spája sa s nekomerčnými témami.
Aktuálnou výzvou chce firma rozvinúť systematickejšiu podporu projektov a inšpirovať k vzájomnej pomoci, ktorou môžeme niečo vrátiť komunite skôr ako máme na účte veľký obnos peňazí.
„Pomáhať sa dá postupne. Dokonca to považujem za akúsi zodpovednosť firiem a organizácií, keďže majú oveľa väčšiu moc ako jednotlivci, otvoriť oči témam, ktoré nie sú možno primárne až tak mediálne zaujímavé. Ja tiež verím v akýsi obeh príležitostí. Ak nám je niečo dané, mali by sme to časom vrátiť, a tak dávame do obehu príležitosť teraz my, keďže aj my nejaké priebežne dostávame,“ približuje filozofiu projektu Slováková.
VIDEO:
Zverejnenie výsledkov výzvy sa uskutoční 4. apríla 2016 na webovej stránke projektu a prvé video bude hotové v máji. Každý nasledovný mesiac štúdio vypustí jedno video z finálnej osmičky. Do konca roku 2016 zhotoví všetkých osem videí.
Individuálny prístup je tiež súčasťou fullservisu, ktorý štúdio garantuje všetkým projektom.
„Náš kreatívny tím sa s každým zástupcom projektu stretne osobne, aby sme vymysleli video, ktoré bude preňho najvhodnejšie. Vznikajúci startup, ktorý potrebuje zohnať investorov, musí mať iné video ako značka, ktorá je už rozbehnutá, len potrebuje osloviť širšie spektrum ľudí. Cieľom je, aby boli všetky naše audiovizuálne výstupy funkčné,“ dopĺňa na záver Martina Slováková.
(TS)
Ulož ako PDF