Ocenenie pre trnavskú firmu: Mäsovýroba Gašparík sa pýši výrobkami kvality s označením Slovak Gold
Z malej výrobne mäsa sa od roku 1995 prepracovala trnavská spoločnosť Mäsovýroba Gašparík až k prevádzkovaniu 22 vlastných predajní.
Od roku 2006 vyrába mäsové a údené výrobky v zrekonštruovaných priestoroch, ktoré spĺňajú prísne hygienické a technologické požiadavky a zodpovedajú požiadavkám najvyššej kvality.
Odmenou za stabilnú kvalitu výrobkov a poctivosť voči svojim zákazníkom je pre trnavskú firmu udelenie certifikátu Nadácie Slovak Gold za produkty nadštandardnej kvality.
Certifikát kvality Slovak Gold získali výrobky Bravčové mäso vo vlastnej šťave a Špekačky, ocenenie kvality od Nadácie Slovak Gold udelili produktom Bratislavské párky, Pražská šunka, Dusená šunka a Luncheon Meat.
Proces udelenia certifikátu nie je jednoduchý ani rýchly. Firma predtým, ako získa honor používať pri svojich produktoch logo Nadácie Slovak Gold, musí splniť prísne kritériá.
„Vybrané vzorky našich produktov skúmali niekoľkokrát odborníci, uskutočňovali rozbory a analýzy zloženia výrobkov, ktoré napokon vyhodnotila komisia. Celý proces trvá približne šesť mesiacov, viac ráz boli odoberané vzorky našich výrobkov, ktoré sa skúmali a vyhodnocovali. My sme uspeli a je to pre nás veľká pocta,“ pochvaľuje si Róbert Gašparík, zakladateľ dnes už etablovanej a úspešnej trnavskej spoločnosti.
Róbert Gašparík, zakladateľ úspešnej trnavskej firmy
Foto: Tomáš Köppl
„Možnosť používať certifikát Slovak Gold vnímame ako veľmi príjemné ocenenie, ktoré je potvrdením toho, že sa vždy snažíme pracovať zodpovedne, kvalitne a poctivo. Je ocenením a pochvalou predovšetkým pre našich zamestnancov, ktorí odvádzajú dobrú robotu,“ pripomína.
Za veľké pozitívum z pohľadu zákazníka a výhodu voči iným dodávateľom považuje trnavský producent skutočnosť, že výrobky a mäso sa dostávajú do predajní a ku koncovému zákazníkovi veľmi rýchlo po tom, ako ich spracujú vo výrobe. Odpadá tu proces prevozu výrobkov často cez polovicu Európy.
Všetky produkty sú vyrobené priamo v Trnave, paštéty sa vyrábajú v Maduniciach.
Mäsovýroba Gašparík je v prvom rade regionálnou firmou v tom najpozitívnejšom zmysle. Vo výrobe pracujú dlhé roky ľudia z blízkeho okolia, často „starí“ majstri, ktorí poznajú chute zákazníkov z trnavského regiónu.
Mäsovýroba Gašparík v súčasnosti poskytuje zamestnanie viac ako 130 ľuďom najmä z Trnavy a blízkeho okolia.
Základným a určujúcim faktorom je pre Mäsovýrobu Gašparík spokojnosť zákazníkov. Načúvanie potrebám svojich klientov, zodpovednosť, poctivosť a pokora sú pre zamestnancov spoločnosti absolútnou prioritou.
„Dostávať na pulty predajní kvalitné a čerstvé mäso a produkty je pre nás veľkým záväzkom. Svojich zákazníkov si ctíme, a preto aj počúvame a reagujeme na ich podnety a pripomienky. Vieme, že spätná väzba a komunikácia s ľuďmi, ktorí si kupujú naše výrobky, nás posúva ďalej a zároveň aj zvyšuje kvalitu produktov s naším logom,“ zdôrazňuje majiteľ spoločnosti Róbert Gašparík.
Ako prezdradil na záver, v ďalších plánoch firmy je vybudovanie konzervárne v Trnave, investícia by sa mala uskutočniť v priebehu roku 2016 a prinesie viac ako desať nových pracovných miest.
Ulož ako PDFNadácia Slovak Gold
Vznikla v júni 1994.
Účelom nadácie je všestranná podpora rastu konkurencieschopnosti produkcie na európskom trhu bez ohľadu na krajinu jej pôvodu, s cieľom prispieť k sociálno-ekonomickému rozvoju, k ochrane životného prostredia, k ochrane spotrebiteľa a jeho zdravia, k rozvoju kultúrnych a duchovných hodnôt a k zvyšovaniu kvality života vôbec. Toto pôsobenie nadácie spočíva v nasledovných aktivitách:
– v odbornom hodnotení kvality produkcie,
– v udeľovaní Certifikátu Slovak Gold pre nadštandardné produkty a služby,
– v ochrane spotrebiteľa pred nekvalitnou produkciou rôzneho pôvodu,
– v propagácii produkcie nadštandardnej kvality prostredníctvom značky Slovak Gold a vo formovaní priaznivého vzťahu verejnosti k jej spotrebe,
– v oceňovaní výnimočných výsledkov tvorivej činnosti v oblasti vedy, techniky, výskumu alebo kultúry,
– v oceňovaní významných osobností a inštitúcií za ich mimoriadny prínos v prospech Slovenska,
– v podpore zvyšovania kvality a etiky podnikania,
– vo vytváraní lepších podmienok pre uplatnenie produkcie nadštandardnej kvality na trhu EÚ.