Finančná správa spustila colnícke call centrum
Elektronizácia colnej agendy znamenala aj nárast počtu otázok z tejto oblasti na call centre finančnej správy. Z tohto dôvodu sa rozbehlo colnícke call centrum, ktoré od 15. júna 2016 poskytuje všetky informácie v colnej oblasti, vrátane technickej podpory.
Niektorí ľudia si už zvykli, že na call centrum finančnej správy sa dovolajú cez číslo 048/431 72 22. Presne toto číslo bude vyžívať aj colnícke call centrum. Pre jeho zvolenie bude slúžiť v úvodnom období voľba číslo 5, informovala hovorkyňa CÚ Trnava Iveta Zlochová.
„Od 15. júna 2016 colnícke call centrum finančnej správy funguje 24 hodín denne sedem dní v týždni. Počas bežnej pracovnej doby od 8.00 – 16.00 sa občania aj firmy dostanú k informáciám z oblasti legislatívy týkajúcej sa colníctva a spotrebných daní. Rovnako podávajú informácie k základným colným elektronickým systémom ako sú Centrálny elektronický priečinok či elektronický dovoz. Z oblasti spotrebných daní a k nim prislúchajúcim elektronickým systémom kontrolných známok, EMCS a obojsmernej elektronickej komunikácie,“ konkretizovala Zlochová.
Ilustračné foto: Finančná správa SR
Po 16.00 hodine a v čase víkendov a sviatkov na voľbe č. 5 podávajú informácie k havarijným stavom a neodkladným situáciám týkajúcich sa technickej oblasti colných informačných systémov.
Subjekty môžu na získanie informácie využiť aj mailovú komunikáciu cez portál finančnej správy v časti Kontaktujte nás.
Od 15.júna zároveň prestalo platiť doterajšie colnícke číslo 0850/123 360 a mailová adresa cpu@financnasprava.sk.
Ulož ako PDF