Nové predajne v Trnave: Datart v City Arene a Orange v Tescu
V Trnave pribudli dve nové predajne s dôrazom na technológie 21. storočia, ale aj zrozumiteľnosť a priblíženie sa potrebám zákazníkov.
Predajca elektra Datart otvoril v trnavskej City Arene novú predajňu, ktorá je prvou na Slovensku v rámci konceptu „Predajňa 21. storočia“. Hlavným motívom konceptu je humanizácia priestoru. Dôraz je kladený na prehľadnosť vystaveného tovaru, jednoduchšiu orientáciu a pohyb v predajni vďaka použitiu nových materiálov a technológií.
Koncepcia predajne je riešená unikátnym spôsobom, ktorý zatiaľ nikto iný na Slovensku neponúka. Pri tvorbe nadčasového dizajnu sa Datart v spolupráci s architektonickým ateliérom Lila inšpiroval v zahraničí. Rovnako vychádzal zo svojich dlhodobých skúseností, z potrieb a prianí zákazníkov a aktuálnych trendov životného štýlu. „Zákazníkom chceme čas strávený v našej predajni čo najviac spríjemniť. V novom dizajne používame prírodné odtiene zelenej a viac drevených prvkov,“ hovorí Martin Heřmánek, riaditeľ predaja Datartu.
Nová predajňa Datartu sa nachádza v trnavskom obchodnom centre City Arena, kde doteraz obchod so spotrebnou elektronikou chýbal. Ide o menšiu predajňu s plochou 435 m2 a otváracou dobou denne od 9 do 21 hod.
Vstup do nového Datartu v City Arene
V priestoroch trnavského hypermarketu TESCO otvoria v piatok 7. októbra predajňu Orange navrhnutú v novom koncepte. Má zvýšiť komfort zákazníkov a inšpirovať ich k novým zážitkom a prinášať úplne novú skúsenosť na predajnom mieste.
Táto predajňa je odpoveďou Orangeu na nové komunikačné potreby zákazníkov, ktoré sú v dnešnej digitálnej dobe podstatne širšie ako len telekomunikačné. „Orange predajňa by nemala byť len o novom dizajne, ale o priblížení technológií zrozumiteľným spôsobom všetkým ľuďom. Naša prvá inšpiratívna predajňa v bratislavskom Auparku, ktorú sme otvorili v marci tohto roku, sa teší veľkej obľube. Inovatívne priestory sme predstavili aj v Piešťanoch, Nitre a Prešove a sme veľmi radi, že túto skúsenosť môžeme poskytnúť aj zákazníkom v Trnave,“ povedala obchodná riaditeľka spoločnosti Orange Slovensko Zuzana Nemečková.
Hlavnou myšlienkou nového konceptu predajne je umožniť každému návštevníkovi čo najviac priblížiť výhody digitálnych služieb a uľahčiť ich rozhodovanie. Zariadenia a služby sú v predajni prezentované prehľadným spôsobom v kontexte bežných potrieb ľudí. Navyše si ich zákazníci môžu vyskúšať a získať tak autentickú skúsenosť so zariadeniami a službami Orangeu skôr, než sa rozhodnú pre ich kúpu.
Predajňa Orangeu v piešťanskom Auparku
Priblížiť výhody digitalizácie umožňujú aj nové digitálne služby spojené s predajným procesom. Orange napríklad zákazníka upozorní na aktuálne poradové číslo prostredníctvom SMS správy.
Komfort v predajni zvyšujú elektronické čítačky identifikačných údajov, digitalizácia podpisu zákazníka či tablety v rukách predajcov, ktoré urýchľujú vybavenie zákazníkov. Predajňa Orangeu je tak miestami zážitku, kde môžu zákazníci objavovať nové možnosti a zisťovať, ako im digitálne služby môžu uľahčiť život.
(ts)
Ulož ako PDF