Organizácia cestovného ruchu Trnava Tourism vydala nové propagačné materiály
Oblastná Organizácia cestovného ruchu (OOCR) Trnava Tourism vydala nové propagačné materiály, vďaka ktorým návštevníci Trnavy objavia všetky krásy mesta a regiónu. Jedným z nich je Dvojmesačník Región Trnava, ktorý informuje turistov o najväčších podujatiach.
„Dvojmesačník obsahuje informácie o aktuálnych podujatiach, novinkách, zaujímavostiach, oceneniach a atraktívnych bodoch záujmu. Na jednom mieste tak nájdu, čo by si nemali nechať ujsť v Trnave a jej okolí. Pre ešte lepší prehľad a orientáciu je jeho súčasťou aj mapka. V nej sú vždy vytipované cyklotrasy a turistické chodníky, vďaka ktorým objavia krásy regiónu,“ uviedla Michaela Potočárová, riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu Trnava.
Pre milovníkov histórie a sakrálnych pamiatok je určený turistický sprievodca Sakrálna Trnava.
Vyšiel v štyroch jazykoch: slovenskom, anglickom, nemeckom a maďarskom. Objavia v ňom tipy na pamiatky zakreslené na mapke či chronológiu historických míľnikov.
Foto: Provocation Bureau, Trnava Tourism
Čo zažiť v Trnave a prečo sa ju oplatí navštíviť, nájdu návštevníci v minisprievodcovi Say hello to Trnava – Spoznajte Trnavu.
Preložený je do ôsmich jazykov a obsahuje praktické rady, kde sa ubytovať, najesť, kde si dať dobrú kávu a čo by nemali vynechať pri návšteve krajského mesta, ktoré prezývajú Malý Rím.
„Všetky nové materiály nájdu návštevníci v Turistickom informačnom centre Regiónu Trnava v Mestskej veži, ako aj v hoteloch či na Nádvorí. V Turistickom informačnom centre vám ochotne so všetkým poradia a zároveň si môžete dohodnúť aj prehliadku mesta so sprievodcom, ktorý vám porozpráva o bohatej histórii Trnavy,“ dodala na záver Michaela Potočárová.
Oblastná Organizácia cestovného ruchu (OOCR) Trnava Tourism združuje mestá, obce a ostatné subjekty v regióne Trnava.
V súčasnosti má 24 členov, medzi ktorými sú obce, ale aj podnikateľské subjekty či občianske združenia.
Úlohou organizácie je spoločne rozvíjať cestovný ruch v destinácii, prezentovať atraktivity, ktoré sa nachádzajú na jej území, ponuku svojich členov zameranú na návštevníka a informovať o aktuálnom dianí.
Propagačné materiály boli realizované s finančnou podporou Ministerstva dopravy a výstavby SR.
(ts)
Foto: Provocation Bureau, Trnava Tourism
Ulož ako PDF