reklama

For those who revel in the thrill of gambling, the article provides an enticing overview of 1Win, an online casino that seems to cater to every whim of the enthusiast. From the vast selection of games, including slots, poker, and roulette, to the adrenaline-pumping sports and esports betting options, it's a gambler's paradise. The convenience of swift deposits and withdrawals adds to the allure, ensuring that the action never stops. The welcome bonus, a whopping 500% on the first deposit, is a cherry on top, significantly enhancing the betting power right from the start. 1win Casino stands out not just for its game variety but for its commitment to security, backed by a Curacao license. This combination of entertainment, convenience, and trustworthiness makes it a standout choice for seasoned players looking for a new arena to test their luck and strategy.

J'ai récemment lu un article sur Cheri Casino et, en tant que novice dans le monde du jeu en ligne, j'ai trouvé cela très instructif. Le processus d'inscription semble simple et sécurisé, nécessitant des informations vérifiables, ce qui me rassure quant à la protection de mes données personnelles. Ce qui m'attire particulièrement, c'est la variété des jeux proposés. Savoir que je peux choisir parmi plus de 800 jeux, y compris des machines à sous et des jeux de table, rend ce casino particulièrement tentant. cheri-casino.fr mentionne aussi la compatibilité mobile, ce qui est un grand plus pour moi car j'utilise souvent mon smartphone pour me divertir. Les promotions hebdomadaires et le bonus de bienvenue sont attrayants, bien que je doive admettre que je suis un peu intimidé par les exigences de pari. Cependant, l'article a éveillé mon intérêt et m'a donné envie d'explorer davantage le monde des casinos en ligne.

Having no prior experience with online betting, I was intrigued by the review of 4rabet. The platform's emphasis on being user-friendly and offering a variety of betting options makes it seem like a welcoming place for beginners like myself. The fact that it caters specifically to the Indian audience, with a focus on cricket, adds a local flavor that I appreciate. The review also touches on the app's extensive sports selection and casino games, which suggests that there's plenty to explore beyond just betting on sports. What's more, the mention of bonuses and promotions gives the impression that 4rabet values its users and looks to enhance their experience wherever possible. It's reassuring to read about the platform's dedicated customer support, highlighting their commitment to user satisfaction. For anyone curious about online betting but unsure where to start, the article on 4Rabet India seems like a helpful resource.

Galéria Jána Koniarka prináša profilovú prezentáciu dvoch popredných slovenských umelcov

Výstavný projekt s názvom ČIERNY KVET prináša v Galérii Jána Koniarka v Trnave profilovú prezentáciu dvoch popredných slovenských umelcov.

Výstavný projekt s názvom ČIERNY KVET prináša profilovú prezentáciu dvoch popredných slovenských umelcov Michala Černušáka (nar. 1982) a Marka Kvetana (nar. 1976). Zámerom akcie je priniesť ich aktuálnu tvorbu za posledné obdobie a poukázať na podobnosť ich programov v rozličných médiách: Černušák (maľba), Kvetan (objekty).

Ide o spoločnú platformu, v ktorej sa premieta globálny svet masmediálnych informácií, kapitálu a manipulácií, nemoci mocných a ich kritické reflektovanie.

Práve tento kriticko-ironický pohľad ich spája a nám dáva možnosť uvedomovať si, ako globálny svet preniká do našich obývačiek a myslí (preto aj „čierny kvet“ ako odvrátená strana rozvíjajúceho sa monopolného kapitalizmu).

Autori, titul výstavy: Michal Černušák, Marek Kvetan: ČIERNY KVET
Miesto konania: Galéria Jána Koniarka, Kopplova vila, Zelený kríček 3
Kurátor: Vladimír Beskid
Vernisáž: 30.1. 2020 (Št) o 18.00 hod.
Trvanie výstavy: 30.1.(Št) 2020 – 15.03.(Ne) 2020


Marek Kvetan: Parallel system, objekt, 2019

FOTO: Galéria Jána Koniarka

V rozmerných scénach akrylu a airbrushu Michala Černušáka sa objavujú vznášajúce sa architektúry, politici, kozmonauti aj developeri, hýriace plážové párty, rútiaci sa americký sen, ale aj scény katastrof, kolízií s davom ľudí, či pohlavármi s „vypálenými“ očami (Leaders, Omenklatúra, We Saw You).

Na tieto iluzívne whirlpoolové „hry dospelých“ so zelenými vojačikmi sa nechápavo prizerajú rozhádzané zástupy hračiek, panákov a malých buldozérov (We Are Not Your Toys, Eastern Developer).

V mnohovrstevnej tvorbe Marka Kvetana sledujeme programové sústredenie sa na hraničné 3D realizácie, na absurdné situácie a objekty.

Tie odzrkadľujú dnešný masmediálny šum, TV realitu, luxus aj vkus domáceho „hobby“ majstrovania, aj prenikanie globálneho sveta do našich obývačiek (GloBalkan v priamom prenose).

Autor modeluje paralelné konštruovanie reality, kultúru „invalidnej“ každodennosti. Tu malý posun, či drobná odchýlka prinášajú výraznú zmenu významu diela. Kvetan sa obyčajne sústreďuje na fragment, detail, na „naštiepenú“ situáciu, ktorá metaforicky vypovedá o celku (Parallel System, Reconfiguration Crystal, Ark a pod.)

Výstava potrvá do 15. marca 2020. Podporená bola z verejných zdrojov z Fondu na podporu umenia.

Vladimír Beskid


Michal Černušák: We Saw You, akryl a olej na plátne, 2017

FOTO: Galéria Jána Koniarka

Michal ČERNUŠÁK, narodený 1982 vo Zvolene, žije a tvorí v Bratislave.

Štúdium: 2000 – 2006 – Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave, 4. ateliér prof. Ivana Csudaia. Ceny: 2007 – Special Prize Essl Award; 2006 – finalista súťaže Maľba roka – Cena Nadácie VÚB. Z aktuálnych výstav: 2019 – City Mejkap, GKK Klatovy, UFFO Trutnov; 2018 – Bakelit, Miskolci galéria Miskolc; Young Slovak Contemporary, St. Pőlten; 2017 – Nie sme tvoje hračky (s M. Kvetanom), galéria Schemnitz v Banskej Štiavnici; Podivné správy, Gaesar galerie Olomouc; 2016 – Colour Stream, Zsolnay Kulturális Negyed Pécz; 2015 – 3. Danube Biennale, Danubiana Art Museum, Bratislava; 2014 – Revelations, Gallery SI Budapešť; 2014 – We will Solve Your Problems, Kasárne Kulturpark, Košice; Slovak Now!, DvorakSec gallery Praha; 2013 – Parallax, Chelsea Town Hall, Londýn, 2011 – Playing with God, Dom umenia, Bratislava; La Biennale JCE de Montrouge, GIT Salzburg, villa Croce Janov; Michal Černušák, Wannieck Gallery, Brno; pedagogicky pôsobí na VŠVU v Bratislave, na Katedre maliarstva. Viac info na: http://www.cernusak.com/.

Marek KVETAN, narodený 1976 v Bratislave, žije a tvorí v Bratislave.

Štúdiá: 1995 – 2001 – Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave a Fakulta umení TU Brno (1999). Od roku 2009 pôsobí pedagogicky na VŠVU Bratislava, v Kabinete kresby. Rezidenčné pobyty: 2007 – FUTURA, Karlin Studios, Praha; 2000 – The Headlands Center for the Arts in Sausalito, California, USA. Ceny: 2016 – Novum Foundation Bratislava; 2010 – Henkel Art Award (finalista), Viedeň; Souvereign European Art Prize (finalista), Barbican Centre, Londýn; 2008 – laureát Ceny NG 333, Národná galéria Praha; 2003 – Grand prix – Trienále slovenskej súčasnej grafiky, ŠG Banská Bystrica. Samostatné výstavy (výber): 2019 – Resaving, Galerie Kaple, Valašské Meziříčí; 2018 – Echo, Soda gallery Bratislava; 2018 – Rozprávač hovorí, zatiaľ čo v diaľke pozoruje horu, Kulturpark Košice; 2017 – Loading, Nir Altman Gallery Mníchov; Hobby, LGPMB Liptovský Mikuláš; We Are Not Your Toys ( s M. Černušákom), galéria Schemnitz Banská Štiavnica; 2015 – Slepá škvrna, TG Poprad; Paralelné galaxie, SOGA Bratislava. Viac info na www.kvetan.net.

Ulož ako PDF
Napísal 30. januára 2020 7:57. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Galéria Jána Koniarka, Pozvánky, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.