Mestský úrad prechádza počas lockdownu do obmedzeného režimu
Vzhľadom na štátom vyhlásený lockdown a s ním súvisiace nariadenia prechádza Mestský úrad v Trnave na Trhovej 3 od pondelka 29. novembra 2021 do obmedzeného režimu fungovania.
Verejnosti budú naďalej k dispozícii klientske centrum, podateľňa, matrika, pokladňa a ohlasovňa pobytov, ostatné pracoviská bude možné kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.
Úradné hodiny sú v tomto období zmenené na 8.00 až 15.00 h, budova radnice na Hlavnej 1 bude otvorená od 7.30 do 15.30 h. Vstup bude umožnený po preukázaní splnenia podmienky OTP (očkovaní, testovaní, po prekonaní COVIDu).
Ilustračné foto: trnava-live.sk
„Na mestskom úrade máme viac než 80-percentnú zaočkovanosť, počas lockdownu však chceme prispieť k zníženiu mobility a preto v súlade s odporúčaním ministra zdravotníctva a rozhodnutím Vlády SR presúvame zamestnancov na prácu z domu. Po predošlých vlnách pandémie sme pripravení poskytovať naše služby aj v takejto podobe. Prosíme občanov, aby zvážili potrebu osobnej návštevy pracovísk, ktoré ostávajú otvorené, a v prvom rade nás kontaktovali telefonicky alebo online,“ hovorí prednosta MsÚ Igor Kršiak.
Služby verejnosti budú v maximálnej možnej miere dostupné, pozastavené je iba overovanie podpisov. Tento úkon je možné vybaviť u notára.
„Obmedzený režim úradu bude trvať do 9. decembra, resp. podľa ďalších nariadení štátu. Ospravedlňujeme sa občanom za prípadné komplikácie a ďakujeme im za pochopenie v tomto náročnom období,“ dodáva I. Kršiak.
Ulož ako PDF