Mobilná aplikácia Slovenskej pošty prichádza s viacerými novinkami
Slovenská pošta ponúka vo svojej mobilnej aplikácií viaceré novinky, vďaka ktorým bude mať klient lepší prehľad o svojich zásielkach.
Novinkou je napríklad zobrazovanie informácií potrebných pre vyzdvihnutie zásielky aj bez pripojenia na internet, klient môže zdieľať odkaz na sledovanie zásielky, pripočítať poštovné k dobierke pri odosielaní zásielky, nastaviť si notifikácie o doručení zásielky či podať elektronickú reklamáciu (eReklamáciu) pre odoslané zásielky.
Aplikácia ponúka aj automatické uloženie čísla účtu pre službu dobierka. Je bezplatná a dostupná pre iOS aj Android.
Pre plnohodnotné využitie mobilnej aplikácie je potrebné, aby si zákazník vytvoril, resp. použil tzv. Pošta ID. Pre automatické zobrazenie prichádzajúcich zásielok je potrebné overiť kontaktné údaje, ktorými sú telefónne číslo alebo email.
Aktuálne informácie zobrazené v aplikácii Slovenskej pošty
„Mobilná aplikácia tak automaticky zobrazí prichádzajúce zásielky, pre ktoré odosielateľ uviedol kontaktné údaje adresáta, ktoré má v aplikácii overené. Adresát týmto získa prístup k svojim zásielkam a všetkým funkciám ich spravovania. O tom, že mobilná aplikácia je stále vyhľadávanejšia, svedčia aj čísla. Doteraz si mobilnú aplikáciu stiahlo už takmer 250.000 používateľov,“ priblížila hovorkyňa Slovenskej pošty Iveta Dorčáková.
V mobilnej aplikácii Slovenskej pošty nájde zákazník prehľadné informácie o svojich zásielkach, pri ktorých si môže zmeniť miesto alebo termín doručenia.
Zásielku môže poslať bez vypisovania podacieho lístka a následne môže sledovať jej putovanie. Mobilná aplikácia je tiež prepojená s vyvolávacími systémami na pobočkách, vďaka čomu sa zákazník môže pohodlne vyhnúť čakaniu na pobočke a vybrať si poradový lístok vopred cez aplikáciu.
K dispozícii je tiež vyhľadávač pobočiek Slovenskej pošty, v ktorom nájdu zákazníci informácie o otváracích hodinách a službách na jednotlivých pobočkách. Zároveň aplikácia upozorní zákazníka, či je pobočka momentálne otvorená.
Ulož ako PDFČo všetko vybavíte cez mobilnú aplikáciu?
Odosielanie zásielok bez vypisovania podacieho lístka
Zásielky v rámci Slovenska môžete podávať rýchlejšie a za nižšiu cenu. Údaje o zásielke zadajte priamo v aplikácii. Po podaji sledujte jej stav a o doručení môžete byť upozornený notifikáciou.Sledovanie zásielok
Sledujte pohyb domácich a zahraničných zásielok doručovaných Slovenskou poštou, ktoré sa vám automaticky zobrazili v aplikácii. Zásielku môžete pridať aj manuálne, naskenovaním alebo vložením čiarového kódu zásielky, napríklad zo žltého lístka. K vyzdvihnutiu zásielky na pošte stačí uviesť podacie číslo zásielky z mobilnej aplikácie.Zmena zásielky
V detaile zásielky môžete zásielku preposlať na inú poštu, do BalíkoBOXu alebo na inú adresu, zmeniť dátum doručenia alebo predĺžiť jej uloženie na pošte.Pošty a BalíkoBOXy
Zobrazia sa najbližšie pošty a BalíkoBOXy podľa aktuálnej polohy alebo adresy. Zároveň získate informácie o otváracích hodinách, dočasných zmenách či službách poskytovaných na jednotlivých poštách.Poradový lístok
Na poštách s vyvolávacím systémom si viete vytvoriť poradový lístok ešte pred návštevou pošty alebo zistiť počet ľudí v rade.Notifikácie
Prijímajte notifikácie o zmene stavu zásielky, alebo o blížiacom sa ukončení jej uloženia. Zároveň vás aplikácia upozorní, ak sa nachádzate v blízkosti miesta, kde máte zásielku uloženú. Pri odoslaných zásielkach môžete byť notifikovaný o doručení zásielky adresátovi.