reklama

For those who revel in the thrill of gambling, the article provides an enticing overview of 1Win, an online casino that seems to cater to every whim of the enthusiast. From the vast selection of games, including slots, poker, and roulette, to the adrenaline-pumping sports and esports betting options, it's a gambler's paradise. The convenience of swift deposits and withdrawals adds to the allure, ensuring that the action never stops. The welcome bonus, a whopping 500% on the first deposit, is a cherry on top, significantly enhancing the betting power right from the start. 1win Casino stands out not just for its game variety but for its commitment to security, backed by a Curacao license. This combination of entertainment, convenience, and trustworthiness makes it a standout choice for seasoned players looking for a new arena to test their luck and strategy.

J'ai récemment lu un article sur Cheri Casino et, en tant que novice dans le monde du jeu en ligne, j'ai trouvé cela très instructif. Le processus d'inscription semble simple et sécurisé, nécessitant des informations vérifiables, ce qui me rassure quant à la protection de mes données personnelles. Ce qui m'attire particulièrement, c'est la variété des jeux proposés. Savoir que je peux choisir parmi plus de 800 jeux, y compris des machines à sous et des jeux de table, rend ce casino particulièrement tentant. cheri-casino.fr mentionne aussi la compatibilité mobile, ce qui est un grand plus pour moi car j'utilise souvent mon smartphone pour me divertir. Les promotions hebdomadaires et le bonus de bienvenue sont attrayants, bien que je doive admettre que je suis un peu intimidé par les exigences de pari. Cependant, l'article a éveillé mon intérêt et m'a donné envie d'explorer davantage le monde des casinos en ligne.

Having no prior experience with online betting, I was intrigued by the review of 4rabet. The platform's emphasis on being user-friendly and offering a variety of betting options makes it seem like a welcoming place for beginners like myself. The fact that it caters specifically to the Indian audience, with a focus on cricket, adds a local flavor that I appreciate. The review also touches on the app's extensive sports selection and casino games, which suggests that there's plenty to explore beyond just betting on sports. What's more, the mention of bonuses and promotions gives the impression that 4rabet values its users and looks to enhance their experience wherever possible. It's reassuring to read about the platform's dedicated customer support, highlighting their commitment to user satisfaction. For anyone curious about online betting but unsure where to start, the article on 4Rabet India seems like a helpful resource.

Členovia petičného výboru podali trestné oznámenie pre podozrenie z ohovárania, ohradzujú sa voči vyhláseniam vedenia mesta

Členovia petičného výboru občianskej iniciatívy Dajme STOP parkovaciemu teroru sa ohradzujú voči verejným vyjadreniam vedenia radnice, ktoré odzneli na tlačovej besede 6. novembra 2023 na trnavskej radnici, ako aj na iných platformách či v médiách.

Cieľom občianskej iniciatívy je zastaviť súčasnú parkovaciu politiku mesta a zrušenie aktuálne platného VZN o dočasnom parkovaní.

Predseda petičného výboru Rudolf Krajčovič považuje vyjadrenia mesta Trnava, slová primátora Petra Bročku či viceprimátora Marcela Krajča za útok nielen na ľudí, ktorí petíciu zorganizovali a pomáhali so zberom podpisov, ale aj na obyvateľov mesta či okolitých obcí, ktorí ju podporili svojimi podpismi. Petičný výbor sa vyhradil aj voči komunikácii zo strany radnice prostredníctvom iných mestských informačných kanálov.

„Hovorili o tom, že šírime bludy, ničomu nerozumieme, zblbli sme ľudí, ktorí ani nevedeli, čo podpisujú. Naozaj je možné veriť tomu, že v dnešnej dobe sa pod petičnú akciu podpísalo 25-tisíc ľudí len preto, že my sme takí úžasní? Naozaj je niekto s kritickým myslením, kto niečomu takému môže veriť?,“ reagoval Krajčovič.

„Mesto tvrdí, že zrušením parkovacej politiky nastane parkovací chaos a Trnava príde o obrovské peniaze. Ja sa pýtam, kde v petičnom hárku je napísané, že chceme, aby sa parkovalo zadarmo. Aj v otázke číslo štyri je uvedené ‚regulované‘ parkovanie. Primátor tiež tvrdí, že chceme stavať záchytné parkoviská kdesi v Tramtárii. Kde sa petícii píše, že chceme, aby tie parkoviská boli niekde v Tramtárii? Primátor, viceprimátor aj ďalší neustále hovoria, že ľudia, ktorí petíciu podpísali, by mali presne vedieť, čo to bude pre mesto znamenať. Ja vyzývam primátora, aby napísal, čo to bude presne znamenať, aby vysvetlil, ako má bežný človek vedieť to, čo nevie on. My presne píšeme a vysvetľujeme, že po zrušení VZN č. 609 o parkovaní bude vytvorené nové VZN. Nevieme teda, prečo a na základe čoho si niekto myslí, že ak príde k zrušeniu súčasného VZN bude sa parkovať bezplatne. Nie, v petičnom hárku nikde nie je napísané, že by sme chceli niečo zadarmo,“ skonštatoval a položil si otázku, čo vôbec primátor alebo niekto z radnice petičný hárok čítal alebo sa šíria len „bludy a nezmysly“.


Tlačová beseda petičného výboru

FOTO: trnava-live.sk

Rudolf Krajčovič uviedol, že predstavitelia mesta hrubo zavádzajú občanov, šíria paniku, strach a dezinformácie, pretože sa vyjadrujú k niečomu, čo sa nestalo a čo nikto z petičného výboru nepovedal.

„Napríklad keď tvrdia, že bez regulácie parkovania nastanú tri až päť rokov chaosu a bude potrebných vyše 10 miliónov eur investícií do záchytných parkovísk. Prepáčte, je to dezinformácia, pretože my sami hovoríme, že regulácia musí byť, ale musí mať férovejšie podmienky. Mesto nastavuje politiku regulácie tak, že najprv chcú platiť, potom niečo robiť – pretože tvrdia, že nemajú dáta. Pritom majú Plán udržateľnej mobilty za 600-tisíc eur aj Koncepciu statickej dopravy – to len pre ilustráciu, ako sa narába na radnici s faktami. Zároveň si protirečia – kým pán primátor hovorí o mnohých miliónoch, ktoré si vyžiada vybudovanie 1380 parkovacích miest, pán viceprimátor tvrdí, že od roku 2016 mesto už vybudovalo skoro polovicu, teda 600-700 parkovacích miest. Potom kde je pravda? Aká je tá suma? Raz sú to štyri milióny, potom pätnásť, dvadsať či možno sú to dva milióny? A keď sa bavíme o rozložení na 30 rokov, prečo strašia ľudí tým, že na budúci rok príde mesto o veľké milióny?,“ pokračoval.

Šéf petičného výboru reagoval aj na vyjadrenie P. Bročku, ktoré bolo osobné, keď poznamenal, že Rudko by chcel parkovať v centre svoju dodávku zadarmo. „Dosť infantilným spôsobom spomenul moje meno. Chcem len povedať, že my nie sme politici, každý z nás má svoj život, prácu, svoju dobrú povesť. Nemusíme teda strpieť verejnú kritiku ako politici. Videli sme však vo verejnom aj mediálnom priestore vyjadrenia mesta, ktoré sa absolútne nezakladajú na pravde, kde nás osočujú a obviňujú, že sme klamali a manipulovali ľudí pri podpisovaní petície. Myslíte si, že tí ľudia sú natoľko dezorientovaní a nesvojprávni, že by nevedeli, čo podpisujú? Považujueme to za útok na nás, na naše osoby, aj občanov,“ uviedol Krajčovič .

Ako pokračoval, vyjadrenia o tom, že petičný výbor chce pripraviť Trnavčanov o milióny eur z ich vlastných daní alebo že chcú budovať nezmyselné betónové parkoviská, považuje za nepravdivé.

„Na základe útokov na naše osoby a šírenie dezinformácií sme podnikli právne kroky a podali sme trestné oznámenie pre podozrenie, že mohol byť spáchaný trestný čin ohovárania,“ informoval Rudolf Krajčovič.

„Na miesto pána primátora by som sa pýtal, prečo tí ľudia prišli, prečo povstali, či nie je náhodou chyba niekde. Namiesto škatuľkovania a obviňovania ľudí, že ničomu nerozumejú.“

Člen petičného výboru Peter Halada poznemanal, že nerozumie tomu, prečo niekto útočí na ich osobnú integritu, najprv sa nepozrie do zrkadla a nezodpovie si niekoľko otázok.

„Prečo toto celé muselo vzniknúť? Myslíme si, že nemuselo. Aj keď sme vyhlásili, že neočakávame, že sa nás niekto z radnice spýta, že prečo petícia vznikla a pozve nás na stretnutie, kde by sme hovorili o tom, ako tento stav napraviť, nestalo sa. Je mi to ľúto, nakoľko primátor po treťom zvolení proklamoval, že chce byť primátorom všetkých Trnavčanov a bude sa baviť s každým. Sami vidíte, že to tak nie je,“ skonštatoval Halada.

Jednou z výčitiek vedenia mesta voči petičnému výboru bola podľa neho neznalosť Plánu udržateľnej mobility (PUM) či jeho nesprávna interpretácia. Aký je teda názor petičného výboru na PUM, narábanie s jeho dátami a do akej miery by sa mesto malo držať výsledkov a dát, ktoré sú v tomto rozsiahlom materiále uvedené?

„V prvom rade PUM je nesmierne obsiahly dokument, ktorý sa vytváral niekoľko rokov a má vyše tisíc strán. Už prečítať ho nie je jednoduché, mesto ustanovilo špeciálny tím odborníkov, aby ho čítali s porozumením. My sme len občania a toto zneužíva vedenie mesta a hovorí o tom, aby si ho každý prečítal. To sú absolútne nezmysly. Garantujem vám, že nikto z radnice – z tých, čo sa pasujú do role dopravných inžinierov, si PUM neprečítal z dôvodov ako sú jeho obsiahlosť a odbornosť. Aj samotní odborníci musia mať špeciálne skúsenosti nielen na to, aby ho čítali, ale najmä na implementáciu Plánu do praxe. Je to zložitá téma.
Na druhej strane len taká pikoška, samotný PUM na strane 20 hovorí o tom, že rezidenčné regulované parkovanie, budovanie pravidelnej intervalovej verejnej dopravy a budovanie záchytných parkovísk sa má riešiť spoločne,“
odpovedal Krajčovič.

Zástupcovia občianskej iniciatívy a petičného výboru na tlačovej besede informovali, že požiadali o registráciu občianskeho združenia pod názvom Fair Parking (Férové parkovanie). O ďalších krokoch a aktivitách združenia budú verejnosť priebežne informovať.


Tlačová beseda petičného výboru

FOTO: trnava-live.sk

Ulož ako PDF
Napísal 13. novembra 2023 14:09. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.